Bij wie is de oogkleur ook nog niet duidelijk???

A

Anoniem

Guest
Hee hallo meiden.

Tygo is nu 9 ½ maand en ik ben er nog steeds niet achter wat zijn oogkleur is/wordt... Nee het is niet dat hij me niet aan wil kijken, maar de kleur is gewoon moeilijk te zien hahahaha.
Ik heb zelf (licht)blauwe ogen en mijn hubbie (donker)bruin. Nu heeft Tygo iets wat daar tussenin zit volgens mij... Het is niet heel duidelijk blauw of bruin, meer donkergroen ofzo. Het is ook net hoe het licht erop valt...

Wat maken jullie ervan?

Groetjes happyM.

Ik vind het donkerblauw.
En ik vind Tygo een lekker ventje!

Hoi Marieke,

Het lijkt wel of de kleur van ogen worden beinvloed door de kleur van zijn shirt!
Als ik zo kijk denk ik dat zijn ogen nog iets donkerder worden, naar de bruine kant, maar wie weet zit ik er helemaal naast! Het is gewoon afwachten wat het wordt.
Julian heeft nog steeds van die mooie babyblueeyes, terwijl die van mij groen zijn en die van papa groen/bruin. Maar mijn moeder had blauw/grijze ogen, dus misschien heeft hij ze van haar!

Groetjes,
Ellen

Jah, precies hetzelfde hier...
Omdat de bruine genen overheersen verwacht ik dat het uiteindelijk bruin wordt maar nu is het nog blauw-groen-grijs en bruin. Soort kameleon... licht er idd aan wat hij aan heeft of hoe het licht staat, haha!

Ps ik hoop op blauw, groen, grijs

Hey,

Ik vind ze donkergroen. Dean heeft die kleur ook. Ik heb zelf donkergroene ogen en papa heeft lichtgroene ogen.

Groetjes,
Nelly.

Hier ook nog steeds geen idee. Kay heeft blauwe ogen en rond zijn   iris is het felgroen.. Dus wat het gaat worden geen idee.. En als het zo blijft is het wel héél apart..

Vriend heeft blauwe ogen en ikke groen..

Esmé mv Kay

Hier hartstikke donkerbruin, is ook vanaf geboorte zo geweest. Ze zeggen toch wel altijd dat alle baby's (ook van donkere mensen, al kleuren ze daar heel snel al donker) met blauwe ogen geboren worden, maar hier heb ik het niet gezien, of het moet ook al heel snel verkleurd zijn. En dat terwijl manlief ook hartstikke blauwe ogen heeft. Ik heb ze bruin met beetje groen erin.

ps... lief he?? ze plast en poept er ook al vaak echt op!!

Terug
Bovenaan