Bij wie is de oogkleur ook nog niet duidelijk???

Jasper heeft vanaf zijn geboorte blauwe ogen en deze worden alleen maar feller blauw. Iedereen heeft het ook altijd over zijn mooie, blauwe ogen. Denk dus dat het zo blijft!!

Jacqueline mv Jasper

Tja ze zijn zo ik het zie groen, maar inderdaad nog wel zo dat het allebei de kanten op kan.

Hier zijn ze blauw en blijven ze volgens mij ook blauw. Ze waren eerst wel wat feller blauw en heel licht, nu is het felle er vanaf.
Ze zijn nog steeds erg mooi.

En gister hebben we met Yoëll pasfoto's gemaakt voor zn IDkaart en daarop zie je heel goed dat hij de zelfde vleermuisoren heeft als papa hahahahahaha

Nou gelukkig zijn wij niet de enigen zo te zien. Jullie geven Tygo zijn ogen ook steeds een andere kleur. Het inderdaad net of zijn kleding de kleur wat bepaalt. Het is net of je er dan anders inkijkt. Toch heeft hij (net als alle kindjes hier) de mooiste ogen ter wereld. And thanks to  my new camera...  hier even een mooi close-upje.

Groetjes happyM
(p.s. zo geeft ik hem weer blauw/groen)

hele gave foto die closeup!! Volgens mij worden die later echt harstikke blauw

Jari heeft ook donkere ogen....maar in een oog twee verschillende kleuren. Niet door elkaar maar echt twee helften....heel apart...een helft is donker en de andere helft is lichtblauw. Ik denk dat dit ook zo blijft maar ze zeggen dat de ogen tot het 1e jaar kunnen veranderen. Nessie

heb er even een fototje bij gepakt dan is het duidelijker wat ik bedoel....
want de meeste mensen hebben 2 verschillende ogen maar Jari heeft twee kleuren in een oog! Ik heb dit zelf nog nooit bij iemand gezien en vind het nu wel bijzonder.
Nessie

Hee Nessie, Dat is zeker heel bijzonder. Mijn zusje heeft dit ook. Nou ja... zoiets. Ze heeft blauwe ogen en in één van haar ogen zit in het blauwe 3 bruine stippen/vlekken. Het lijkt wel wat op die foto van jou, maar dat is één geheel, en bij haar zijn het "deeltjes" . Ze is nu 21 jaar oud en heeft het nog, dus ga er maar van uit dat het zo blijft.

Groetjes happyM.

ik ga er ook vanuit dat dit zo blijft. We hebben het wel even laten nakijken maar alles is verder oke in zijn oog gelukkig.
Vooral nu buiten in het licht zie je het goed en ook als ik een extra fel blauw shirtje aantrek. Ik zelf heb trouwens wel ook wat vlekjes in mijn ogen, maar dit hebben we toch geen van beiden. Nessie

Terug
Bovenaan