Bij wie is het gezin compleet???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Nu ik allemaal verhalen lees over mogelijke zwangerschappen e,d < wat ik trouwens super leuk vind hoor > vroeg ik me af bij wie het gezin compleet is, en er dus geen volgend kindje meer komt?

Wij hebben dus Stan die net 5 is en Feline van 16 maanden. Er komt zeker geen kindje meer bij, ons gezin is compleet. Ook voor mijn gezondheid zou een derde niet slim zijn. Bij Stan heb ik aardig wat complicaties gehad, en misschien zou Feline er niet eens geweest zijn.  Nu heb ik vrijdag een nichtje gekregen < tweede kindje van mijn zus > en toen moest ik wel even slikken hoor. Ik weet zeker: wij zijn klaar, maar het is wel erg definitief he? Hebben jullie daar nou ook last van? Ach, zal wel weer overwaaien. Aan de andere kant ben ik ook wel blij dat ik niet meer " hoef ". Het is een beetje dubbel gevoel.

Liefs Kirsten

Hai,

Als dit kindje in januari wordt geboren zijn wij ook klaar. De voornaamste reden is omdat ik geen kinderen meer kan krijgen (dit was 1 van de laatste eitjes die er met ivf is uitgeperst...) maar ook omdat we zoveel complicaties hebben gehad dat we de kat niet meer op het spek gaan binden. We hebben straks 2 kindjes en ik wordt in april 35 dus het is goed zo. We zijn allang blij dat we er 2 hebben zometeen aangezien we op niks hadden gerekend. Op het moment dat ik dit schrijf geniet ik nog even extra van het getrappel in mijn buik omdat ik weet dat het de laatste keer is.

gr.Ing

hoi

ook hier is ons gezin compleet
we hebben 1 zoontje en helaas is mij afgeraden door de artsen om ooit weer zwanger te raken dus vandaar at we het maar bij 1 houden
als het aan ons had gelegen hadden we nog wel graag een kindje erbij gewild maar het mag niet zo zijn en we hebben ons erbij neer gelegt en het is ook goed zo
mijn nicht is vorige week bevallen en we zijn even op kraamvisite geweest natuurlijk maar toen ik de kleine op arm had dacht ik wel eventjes van....shit dit maken wij dus nooit meer mee.......maar van de andere kant is het nu wel makkelijker aan het worden dan dat ze zo klein zijn en ben ik natuurlijk dolgelukkig met onze zoon en echt dankbaar dat we in elk geval 1tje hebben want er zijn ook genoeg mensen die geen kinderen kunnen krijgen en die het ook zo graag willen, wij hebben het in elk geval 1x meegemaakt
dus ons gezin is compleet

liefs ilona

Soms denk ik, ach zo een klein zusje of broertje voor Daniëlle zou toch wel heel leuk zijn.
Maar omdat ik ook heel erg ziek ben geweest en het bijna niet had gered bij de bevalling durven mijn vriend en ik het eigenlijk niet meer aan en vinden we ons gezin met zn 3-en ook compleet.
Hoewel het soms toch kriebelt bij mij. . . . .

Hoi!

Ook ons gezinnetje is compleet.
Ik ben inmiddels 39 jaar en mijn vriend 42...ik zou het risico niet durven nemen.
We zijn heel gelukkig en tevreden met ons gezonde mannetje.
Ik wilde altijd wel meer kinderen maar doordat we elkaar pas later zijn tegengekomen heeft het niet zo mogen zijn.
Wij vinden het prima zo!!

Liefs,Sindy

Yep,

helemaal compleet,zeiden we ook al na de 2e dus wie weet ?
Nee hoor mijn man is nu gesteriliseerd, ikaan de pil dus nu kan het echt niet meer.

groetjes chimene

Hoihoi,

Hier ook helemaal compleet met ons mooie meisje. Blijft moeilijk om het voor altijd af te sluiten, vooral omdat ik 32 ben en het nog wel zou kunnen. Maar wij vinden 1 kindje genoeg.

groetjes Linda

hai,

Met een engeltje en 2 bengeltjes zijn ook wij compleet, al moet ik zeggen dat ik wel de kriebels krijg als ik pasgeboren babys zie hoor (volgens mij heeft iedereen dat!!) Ik zou het echt niet trekken met nog een ukkie erbij en daarnaast vinden wij het goed zo. Ik kan nu goed mijn aandacht verdelen tussen de kinderen (o'ja, en mijn werk). Heerlijk genieten!

x

Terug
Bovenaan