Bij wie is het gezin compleet???

Hoi,

Ik ben zwanger van de tweede en waarschijnlijk is het gezin daarna compleet, maar mijn man begon al over een derde!

groetjes Maris

Hier een trotse mama van drie kids..

En ws een compleet gezinnetje..
Zeg nooit nooit, want de wens zou er zo weer kunnen zijn...hihi
Alleen is het huis nu al vol, en de auto ook..dat zou echt aanpassen worden.En hoeveel kost het straks allemaal wel niet als ze ouder worden?? Nu gaat het prima, en weten we wat we hebben..
Ik word 36 op eerste kerstdag...dus het zóu nog wel kunnen...
Maar zoals ik er nu over denk, is het wel goed zo...
Ik werk met kleine kids, daar kun je ook je gevoel kwijt..haha
We laten het  voor wat het is, en ik ben ook gewoon aan de pil hoor..we zien wel..welkom zou het altijd zijn, ook nu als het  niet gepland is/zou zijn..

Gr Rina

Hier nog een mama van 3.
En ja ons gezin is compleet ondanks dat er in mijn hart altijd nog plek is voor een kindje.Maar voor mijn eigen gezondheid geen kinderen meer.
De maatregelen om er ook voor te zorgen dat het niet meer gebeurt heeft mijn man genomen.

Maar baby's blijven leuk.

Groetjes Jessica

Hoi Hoi

Ik lees een aantal verhalen over voor de gezondheid e.d. niet meer een tweede e.d. Het is altijd vervelend als " anderen " beslissen dat jij het bij 1 of 2 moet houden. Als je zelf de keuze maakt is het denk ik anders dan wanneer je lichaam die keuze al voor jou maakt. Bij Stan heb ik heel veel complicaties gehad, hij is uiteindelijk met spoed keizersnede gehaald. Ik ben knock out gegaan op de OK. En heb blijvende hersenbeschadiging aan overgehouden < een vlek in het hoofd > Wij besloten het ook eerst zo te houden, al die risico,s e.d. Maar na ruim 2 jaar was de ergste angst weg, en begon het vertrouwen langzaam terug te komen. Wij mogen in onze handjes knijpen met ons kleine meisje er nog bij.

Bedankt voor alle verhalen

Liefs Kirsten

hoi,

Dit is moeilijk, want wanneer is je gezin compleet???

wanneer je huis te klein is??? (ander huis kopen/huren??)
wanneer het finacieel beter uit komt?? (ander plan maken?)
wanneer man lief STOP zegt??(om lullen??)

wanneer, wanneer, wanneer??

ik denk dat wanneer het pas echt duidelijk word aan gegeven in het ziekenhuis bv geen kinderen meer krijgen, dat ik dan echt zou kunnen zeggen, voor mij stopt het hier..
ik kan nu echt nog niet duidelijk zeggen of er bij ons een stop is..

ik ben nu zwanger van ons 2de kindje, en daarna word ons huis wel teklein enz enz
maar er zijn tegenwoordig over al wel oplossingen voor, tenzij ons gevoel echt zegt.. hier stopt het verder gaan we niet, is het wat anders natuurlijk, maar ben nog jong 23 jaar, dus nog alle kanten kunnen we op eigenlijk.

de toekomst zal het ons vertellen.

groetjes Simone

mv Mart 16mnd en 13 wk zw

Hoi!

Sinds een tijdje kriebelt het bij mij om voor een 2e kindje te gaan.

Maar ik vind het soms ook wel moeilijk, Jesse was een huilbaby en erg onrustig, het heeft lang geduurd om mezelf en hem te ontspannen. Dus ik zie wel tegen de 1e maanden op na de bevallling. Maar aan de andere kant je weet nu wat je kunt verwachten en ik zou me nu minder druk maken om dingen die ik toen wel deed. Toen was alles nieuw natuurlijk. En ik weet dat het ook anders kan een vriendin heeft een zoon en die slaapt goed en huilt bijna niet.

Ik denk dat ik in dec of in januarie met de pil ga stoppen.

Liefs

Terug
Bovenaan