bij wie kwam de chinese geslachtsvoorspelling uit

De ene kalender geeft een jongen aan de ander een meisje. Nou ja dan heeft altijd 1 van de 2 het goed  

Hoi,

Bij mijn dochter klopte het!
Nu zegt de kalender dat het een jongen wordt. Ik heb inmiddels 4 echo's gehad waarbij ze het geslacht konden zien, en bij alle echo's (uitgevoerd door 4 verschillende echoscopiste's) hebben ze gezegd dat het een jongen wordt. Dus ik neem aan dat het deze keer ook klopt.

Nog een paar dagen en we zullen het zeker weten, haha...

groetjes Sanneke

Bij mij klopte het beide keren, de eerste keer zou ik een jongen krijgen en dat kwam uit en de 2e keer werd er weer een jongen voorspeld en weet ik sinds 2 weken dat we nu ook weer een jongen krijgen.

Groetjes,

Puk

Hoi,

Bij mij zou het een meisje worden volgens de kalender maar het werd dus echt een jongen!!

groetjes

chinese geslachts kalender voorspelde een jongen en het word een jongen

er is ook echt geen twijfel over mogenlijk.

groetjes tineke

hoi bij mij is het 2x uitgekomen! kreeg 2 dames.
nu weer zwanger en als het goed is wordt dit een jongen.

AHUM, nee dus!  Volgens alle voorspellingen, bakerpraatjes e.d. zouden wij een jongetje moeten krijgen en pas op de pretecho bij 25 weken werd duidelijk dat het een meisje was! (wat ik overigens niet geloofde DOOR al die praatjes, tot ze haar aan me lieten zien bij de bevalling )
Groetjes,

Nathalie
trotse mama van Maaike (28-09-2007)

Bij de oudste klopte het, bij de jongste niet.
En heb het ook even gecontroleerd voor mij en mijn broers.... maar ik had een zus moeten hebben volgens de voorspellingen (zal die leuk vinden hihi)

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan