bij wie lukt het ook niet zo goed?

@ Chade, ik snap goed dat je er niet teveel mee bezig wilt zijn, maar ik zou toch eens naar de huisarts gaan. Je hoeft idd niet altijd een ei te hebben om ongi te worden. Zo'n lange cyclus als jij hebt, klinkt mij niet goed in de oren.

@ Fleur, Hopen dat je snel de juiste dosis hebt gevonden!

Liefs Daisy

Hey,

Dat wist ik niet, dat als je gewoon ongesteld wordt, het toch kan zijn dat je geen eisprong hebt!

Ik maak me nog niet ongerust, ik heb immers al een zoontje van 2. Dus als het goed is kan ik gewoon zwanger worden (al kan dat 2 jaar later natuurlijk anders zijn) Ik ben nog altijd positief dat het gaat lukken.

Met een zoontje zou ik ook zeker positief denken chade!!! Geen problemen zoeken als ze er niet zijn hé :)

Zoals ik al een paar keer eerder heb gehad, heb ik ook deze maand het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus. En ik heb al een paar dagen last van een ongi-gevoel in mijn rug. Dat heb ik normaal alleen op de dag dat de ongi begint. En ik kan me herinneren dat ik dat gevoel ook had in het begin van mijn eerste zwangerschap. Ook heb ik steeds steekjes in mijn onderbuik. Verder allemaal pukkeltjes de laatste 2 dagen en veel honger!

Maar ja.... het hoeft allemaal niks te betekenen... Lastig hoor.... Ben benieuwd en wacht af. Mijn cyclus is normaal tussen de 27 en 34 dagen.

Thx.... zoals je zelf ook wel weet is wachten altijd zo frustrerend. Nu dag 28 en nog niet ongi. Heb besloten dat als ik zondag niet ongi ben ik ga testen. Geduld tot dag 35 heb ik denk ik niet. Maar wie weet ben ik morgen al ongesteld. We zullen zien...

Mijn gevoel klopte! Vandaag getest en ... een dikke vette streep! Helemaal happy nu!

Terug
Bovenaan