bij wie ook al een buikje te zien

ik ben pas 4 wken en 5 dagen in vewachting maar heb al het idee dat mijn buik wat voller   is ik ben nu in verwachting van de tweede maar hoop toch dat het nu niet sneller zal gaan dan zien ze dat zo

groetjes dominique

Te zien is een groot woord maar mijn buik is wel harder en steviger aan de onderkant. Maar het kan best hoor, bij de 1 is het vanaf dag 1 dat de spijkerbroek niet meer dicht kan bij de ander pas na week 20.

Hoi Dominique

Ook ik kon met 4 weken mijn gewone (strakke) spijkerbroeken niet meer aan.
Dit schijnt nog niet te komen door de kleine maar omdat je darmen een ander plekje aan het zoeken zijn en daarbij ook vaak opgezet zijn. ik ben dan ook maar gelijk gaan shoppen voor een nieuwe broek (wel op de groei, dan maar een riem om) Zodat ik weer me weer lekker voelde in mijn kleding.

Groetjes Natalie

Hoi,

Ik ben nu bijna 8 weken, maar er is nog niets te zien. Vind dat wel jammer hoor. Had ik bij mijn andere zwangerschappen ook. Vroegen ze met 7 maanden pas of is soms zwanger was....

Groetjes,
Els

hoi,

Ik ben nu in 3 jaar tijd zwanger van de derde. De eerste twee zijn met een keizersnee geboren, Ik wist met 4 1/2 week dat ik zwanger was en kon 3 dagen later mijn "gewone" broeken niet eens meer aan zonder ze op de plaats te houden met een riem. Ja, het is te erg voor woorden, maar ik loop met bijna 5 weken al in een zwangerschapsbroek. ik heb er ook maling aan. het zit in ieder geval een stuk makkelijker dan een knellende broek. Laat die buik dan straks ook maar komen.

Claudise

Ik kan mijn gewone broeken ook niet meer aan. Gelukkig hoef ik nog niet om nieuwe positiebroeken; ik kan ze van de eerste nog aan. Zit toch een stuk prettiger dan die knellende broeken.

Groetjes,
Nelly.

Hej;

Ik ben vijf weken zwanger inmiddels en ook bij gaat het moeilijk hoor; die gewone broeken. Ik denk dat ik de komende tijd maar veel elastische rokken en jurken  draag met jasje en gelukkig zijn leggings hot hihihihihi

Ik ben zwanger van de tweede; onze oudste is nu vier jaar inmiddels. Ben nu weer net zo benieuwd naar alles als bij de eerste. Gewoon omdat alweer even geleden is.

Willen jullie ook al zo graag het nieuws delen? Ik wel; maar ik moet gewoon de echo afwachten natuurlijk. Wij zijn 25 maart aan de beurt voor echo.

Liefs;
Judith

hey zwangere mama's,

Ik ben nu 16 weken zwanger en er begint zich nu iets van een buikje te vormen. m'n broeken zitten iets te strak, maar heb zon niet zoveel zin in positiegewaden...;-)

Als ik op m'n rug lig, zie je de kleine liggen, een kleine bobbel die je zo beet kan pakken (beetje eng!)

En inderdaad, bij sommige meiden is pas met n half jaar (of later) wat te zien. Ligt aan je lengte, breedte, ligging baarmoeder, etc.

Maar k vind het wel leuk dat er nu iets zichtbaar wordt! Dan begin ik het misschien toch te geloven, hahaha

liefz
liz

Terug
Bovenaan