bij wie ook al een buikje te zien

Mijn buik is ook wel boller dan normaal, maar ik weet zeker dat dat komt door opgezette darmen. Je baarmoeder komt tot week 12 nog niet eens boven het schaambot uit, maar je darmen moeten natuurlijk wel een beetje opschuiven om plaats te maken.... en dan nog eens dat je stoelgang toch ook iets langzamer gaat dan normaal gesproken... dat zorgt ervoor dat je toch al wat moeite kunt hebben met je gewone broeken.
Ik heb dat 'probleem' nog niet, maar het is bij mij de derde en ik ben bang dat mijn buikspieren toch wat minder stevig zijn dan bij degene die zwanger zijn van de eerste. Bij mij zal het straks dus ook wel iets sneller dan gemiddeld te zien zijn.

Ik moet wel erbij zeggen dat het bij mij de derde is en dat de eerste twee met een keizersnee zijn geboren. het is dan toch allemaal wat meer gaan hangen om maareven oneerbiedig over mezelf te praten.

Hoi meiden

nu, mijn buikje is weer geslonken  Waren toch echt mijn darmen hoor.
Aan de ene kant jammer, maar wel wat makkelijker met het verborgen houden van de zwangerschap. Bij sommige mensen begon het op te vallen en er hebben al verschillende mensen aan mij gevraagt of ik niet zwanger ben.
Nog 6 weekjes mijn mond houden en dan mag de hele wereld het weten, nu maar hopen dat in niet teveel vragen krijg, het wordt steeds moeilijker om te liegen .

Groetjes Natalie

Hee dames.

Tja Natalie...ik heb dat ook heeeeel erg. Wil het zo graag vertellen. Maar ik mag dinsdag over 3 weken........

Geniet er allemaal van en pas goed op jezelf!

Liefs;
Judith

Wij gaan het volgende zondag (onze 1e trouwdag) aan de broers en zussen vertellen en aan een paar close vrienden en aan mijn opa. Op zich zou ik het over 4 weekjes al bekend kunnen maken (12 weken) maar ik wacht liever tot de14 weken, vandaar.
Maar ik hoop dat we dat gaan halen, ook met oog op het feit dat we hopen dat de anderen hun mond kunnen houden in de kroeg.

Groetjes natalie

Hallo allemaal,

Ja hoor, hier ook al een buikje.
Ik ben nu 7 weken zwanger van m'n 2e kindje, en ik wil het eigenlijk pas over 6 weken op m'n werk vertellen, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.
Ik ben lang (1.83) en vrij slank (62 kilo) en als ik een boterham heb gegeten zie je die bij wijze van al zitten

Ik ben maar wat trots op m'n buikje en hij mag nog veel dikker gaan worden van mij...

groetje angela, mama van chris (13 mnd)

hallo meiden

hier nog en buikje, ik heb sinds vandaag ook mijn zwangerschapsbroek weer aan.
ik ben zwanger van de derde.
ik vind het helemaal leuk en we hebben het ook al verteld aan iedereen.
ben nu 8 weken zwanger.

liefs tineke

nee eigenlijk nog niet
had het wel verwacht al dit is mijn derde zwangerschap
maar ik ga ook al een hele poos naar de fitness dat deed
ik bij mij vorige zwangerschappen nog niet misschien heeft dat
ook wat invloed mijn spieren zijn inmiddels wel wat sterker
geworden

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan