Bijgekomen....

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Na een paar dagen van emotie nu toch alle goede moed weer bij elkaar geraapt! We gaan ons gewoon weer richten op de aankomende vruchtbare dagen (duurt nog even) en we gaan gewoon door met 'klussen'. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Mijn man en ik hebben goed gepraat met elkaar en ondanks dat het geen goed nieuws was, lijkt me dit nog de beste van de slechtste varianten. Wellicht is de nieuwe lichting zaad die in Februari onderzocht gaat worden wel beter en kunnen we een traject gaan beginnen (dat hoop ik dan) Niets is uitgesloten en dus moeten we zo positief mogelijk blijven voor elkaar maar ook voor de toekomst!! Want onze liefdesbaby gaat er komen!!

Straks naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken (3de dag van cyclus) en dan door naar werk, tot 21:00 uur, dan morgen nog werken en dan lekker weekend! Zie alleen wel een beetje op tegen alle collega's die gaan vragen hoe het is gegaan, gelukkig weten de meesten van hun het al.

Fijn weekend meiden en voor de dames op het wachtbankje: Ik zet mijn duimen in de 6de versnelling!! *********

Liefs Lynn.

heey

wat goed dat je de moed zo snel weer bijelkaar hebt geraapt. Weet niet of ik hetzelfde had gekunt.
Succes op je werk...

Enne ik blijf natuurlijk voor je duimen...

Liefs

Lieve lynn

Wat ben ik geschrokken van je vorige bericht, ik had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn, en niet zo'n naar bericht had gehad. Maar wat pakken jullie de draad weer goed op zeg! Heb respect voor je en idd jullie baby komt er vast en zeker!!

Sorry dat ik een poosje niet gereageerd heb, heb het erg druk en ben een beetje emo door die rottige decembermaand, en het gemis van ons meisje daarbij... Maar ik denk wel veel aan jou en de rest van de meiden hier!

Liefs wendy

Heey meid.

Het kan goed zijn hoor dat de kwaliteit dan een stuk beter is. Ze doen zo'n test niet voor niks meerdere keren. Stel dat je man niet zo lekker was, dan blijven er weinig goede zwemmertjes over hoor. Ook kan hij met zijn voeding en lifestyle er ook nog wat aan doen dat het beter van kwaliteit wordt. En anders wordt het inderdaad IUI/IVF. Maar ook daar heb je genoeg kansen mee. Leuk is anders maar de middelen heiligen het doel. Kop op en volgend jaar vol goede moed er tegenaan.

Wat ontzettend knap van je!!!
Schouders eronder en weer door. Ik weet zeker dat ik dat nooit zo snel zou kunnen! Ik kan dan best lang in de put zitten-:(

Maar februari klinkt inderdaad nog ver maar het is zo! Na de feestdagen is het januari en zo weer februari! Ik ben dan altijd jarig en dat is dan ook altijd heel snel-:)

Ik weet dat je vast veel tips zult krijgen om het zaad van je man optimaal te kunnen maken maar ik weet nog een klein tipje.Je man zou pompoen pitten kunnen eten....Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe of wat, ik weet alleen dat het goed is.
Ik weet ook wel dat het natuurlijk geen wondermiddel is maar alle kleine beetjes helpen denk ik. Net als heet badderen enzo.

Het komt vast allemaal goed, jullie zullen ook een mooi kindje in jullie armen mogen houden!!
Ik vind het trouwens erg mooi om te lezen dat jij en je man dit echt samen doen. Geen verwijten en ruzies naar elkaar toe.....heel knap!!

Liefs!!

He,

Ik lees net je andere berichtje over de uitslagen.
Ik vind het echt heel erg! Dit wens je niemand toe.

Ik heb er echt respect voor dat je zo positief bent en blijft!

Liefs!

Fijn dat je er weer redelijk bovenop bent. Goed gedaan! Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande meiden!

X

Dank je wel meiden! Het gaat ook wel goed komen allemaal! Daar blijven we in geloven hoor :)
Mijn collega's waren heel erg lief (de een oprechter dan de ander) Heb een heel lief verwen pakketje van ze gehad en een lieve kaart!

Fijne avond en een goed weekend! Liefs

Terug
Bovenaan