Bijgekomen....

Zomaar om mijn vrouw te verrassen, die is aan het werk nu.

Ik ben dus de man van Lynn30. En ja sommigen weten op dit moment van de uitdagingen die wij voor ons hebben staan op het gebied van zwanger worden samen. Afgelopen week was er dus 'minder' nieuws. Iets wat je niet verwacht, maar waar je dan wel mee om moet gaan. In februari is dan weer een test om te kijken of mijn zwemles wat meer 'Pietertjes' vertoont dan nu het geval is, het zou voor ons meer dan welkom zijn, ook al wordt 2012 een prachtjaar voor ons vanwege de bruiloft.

Zolang er nog geen definitief 'nee, het is niet mogelijk' is gehoord, ga ik er vanuit dat wij een stel zijn waar het iets langer bij duurt, of zelfs straks met een duwtje in de rug. Op dit moment is de tik verwerkt door ons en gaan we er straks weer met goede moed tegenaan. Tis geen straf om te klussen zeg ik dan altijd maar. Daarnaast leven we in een land als Nederland, waar gewoon ontzettend veel mogelijk is, daar moeten we dan blij om zijn dat we niet ergens in een achteraf staatje wonen waar medici het verschil niet weten tussen een aspirine en infuus.

Ik hoor wel eens e.e.a. van Lynn over dit forum, vandaar mijn berichtje. Aan iedereen die bezig is met kindertjes, welke ronde dan ook; heel veel succes gewenst! En aan diegenen die inmiddels zwanger zijn of net bevallen; geniet ervan. Tis iedereen evenveel gegund als dat ik het onszelf gun.

Dit was mijn eenmalige bijdrage aan dit forum, gewoon om mijn vrouw te verrassen. Onze tijd komt nog wel, daar ben ik van overtuigd, het is alleen net als de file op de snelweg; we doen er iets langer over om er te komen. Samen sta je toch altijd het sterkst en daar zijn wij in ieder geval heel erg goed in! ;)

Grt demanvanLynn30

Hey lieve Lynn

Wat fijn dat je er weer positief tegen over staat!
De wonderen zijn zeker de wereld nog niet uit en jullie geluk gaat zeker weten ook komen!

Wat lief van je man dat hij hier een berichtje achterlaat en ons ook succes wenst:)

Good Luck

Mijn duimen draaien ook overuren!

Liefs

Jeetje, ik had vrijdag een heel bericht getypt, om je sterkte te wensen en dat ik je bewonder om je sterke houding en zo blij ben dat je zo n lieve man hebt. Berichtje is dus helemaal niet geplaatst.... Maar nu zie ik dat je man zelfs hier heeft gereageerd en nu geldt het nog een beetje meer: fijn dat jullie er zo samen mee om kunnen gaan. Wow...

Ik had ook verteld dat bij mijn man twee testen 2 x heel verschillend waren. Een zaadjes test thuis slecht en in het ZH een paar maanden later prima. En een samenleveingstest: eerst negatief en een paar maandjes later ook prima. Het zegt dus niet zoveel nog. Maar ik weet ook hoe ik mij toen voelde, ineens alles weer op losse schroeven. Meis ik wens jullie veel sterkte en hoop dat jullie je ook met de bruiloft bezig kunnen houden zonder al te veel verdriet. Sterkte
Wenser

@wenser: bedankt voor je lieve berichtje! We kijken nu gewoon naar de mogelijkheden die wel kunnen i.p.v wat niet kan! We moeten gewoon geduld hebben ondanks dat ik soms vind dat ons geduld al genoeg op de proef wordt gesteld...... Ik weet dat het indd per test kan verschillen, heb het nu vaker gehoord dus daar leg ik ook m'n vertrouwen in! Je woorden helpen, dank je! Hoe gaat het met jou?

De bruiloft is overigens al helemaal geregeld en ik hoor dames wel eens zeggen: "ik wil met een platte buik trouwen".....Nou, ik NIET! Hahahaha! Er mag van mij wel een beep in de buik zitten maar m'n bruiloft is er sneller dan dat ik zwanger.....

@Renate, dank je wel! Hoe gaat het met jou? Nog een paar dagen wachten tot je NOD..... Spannend hoor! Ik ga voor je duimen! Enne....ik heb indd een hele lieve man en hij wenst iedereen oprecht: sterkte en succes!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan