Bijkopen onderdelen kolfapparaat

Om regelmatig eens een fles te kunnen geven gebruik ik een Avent handmatige kolfapparaat. In de doos zaten reserves voor 2 onderdelen. Namelijk een klein rondje en een doorzichtig stukje. Inmiddels heb ik ze allebei gebruikt en ben ik op zoek naar nieuwe. Alleen kan ik ze niet vinden bij DA, Kruidvat of Prenatal.

Weet iemand waar de onderdelen te koop zijn en voor hoeveel?

Die onderdelen kun je gewoon schoonmaken en steriliseren. Ik heb ze in de 2 jaar dat ik de Avent in totaal gebruikt heb nooit hoeven vervangen.

Als je nieuwe nodig hebt, dan bel je gewoon met het telefoonnummer van de klantenservice op de site van Avent, of je stuurt ze een mailtje.
Toen Imgroma nog importeur was kreeg je onderdelen met 24 uur gratis toegestuurd.

Nergens!

Je kan ze nergens kopen. Stom he?! Ik was laatst dat kleine witte ding kwijt, en ik moest die avond kolven toen ik het ontdekte, maar ja dat lukt dan niet. En de volgende avond weer, dus ik naar de babywinkel, de prenatal, enz. Maar niets. Zo ontzettend stom, want dat nummer bellen en binnen 24 uur is dan al te laat, en als het zaterdag is, en dat was het, heb je gewoon een probleem. Ik heb toen iets met de prenatal geregeld, heellief.

Dus suc6 ermee!

Janine

hoi hoi,
ik had na mijn bevalling in het ziekenhuis 4 dagen gebruik gemaakt van de medela twins ofzo iets. ik moest in het ziekenhuis de grotere voorstukken kopen en mocht ze dus ook mee naar huis nemen. ik had meteen de evean opgebeld en hetzelfde aparaat gereserveerd. eenmaal thuis moest ik om  7 uur 's avonds gaan kolven. toen bleken bij het verhuuraparaat de rubbertjes voor het vacuum trekken er niet bij te zitten. na 2 uur klungelen met ik naar het ziekenhuis bij ons in de buurt gegaan en kon daar een van hun aparaten lenen. ik stond na inmiddels  8 uur niet gekolfd te hebben op springen. omdat 1 van mijn 2ling daar op de afdeling lag, mocht ik in een kamertje daar meteen kolven. was ik erg blij mee.

bij de evean hier hebben ze het een en ander aan reserve onderdelen. ik neem aan ook van de avent. ik weet niet of er bij jullie ook een in de buurt zit...

Groetjes,
Petra

de onderdelen van medela kun je bij de thuiszorgwinkel allemaal apart van elkaar kopen, ik dacht gezien te hebben dat ze ook heel wat onderdelen van avent hadden (thuiszorgwinkel in roosendaal)

quote: dirksmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-09-2008 12:27:11'));

Ze heeft de onderdelen natuurlijk al lang nu!

Daarom zijn toch alle tips nog wel welkom?
Misschien heeft een ander er ook nog wat aan, dat hoef jij toch niet voor anonieme mama te beslissen?
Daarnaast als ze genoeg heeft van alle info dan kan anonieme mama zelf ook wel aangeven dat ze inmiddels geholpen is. Tot die tijd is een ieder vrij te reageren lijkt me ook al is het een week later... Je maakt jezelf niet geliefd op deze manier ben ik bang..
cest tongue qui vai la musique; oftewel het is de toon die de muziek maakt!

Groetjes Saskia  

Terug
Bovenaan