Bijkopen onderdelen kolfapparaat

Ja, c'est le ton qui fait la musique, en daarom snap ik niet wat je nou zo mis vind aan mijn reactie eerlijk gezegd?

't Zou inderdaad fijn zijn als anoniem even liet weten of het allemaal gelukt is.

quote: dirksmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-09-2008 19:16:06'));

Ja, c'est le ton qui fait la musique, en daarom snap ik niet wat je nou zo mis vind aan mijn reactie eerlijk gezegd?

't Zou inderdaad fijn zijn als anoniem even liet weten of het allemaal gelukt is.

Met de opmerking  "ze heeft de onderdelen natuurlijk al lang nu" komt het op mij over alsof je zegt; hallo je plaatst je reactie een week na de vraag, ze heeft de onderdelen natuurlijk al lang nu, doe niet zo dom,... Als je het anders bedoeld is het gebruik van  smiley's misschien een idee?

Groetjes Saskia

Gaan we mensen nu verplichten ons in te lichten wanneer er wat gebeurd is?
Vind dit allemaal beetje ver gaan. Het is maar een forum...

Waarom staat dit bij mijn vorige geplaatste bericht?
"bewerkt door moderator" ???

en is mijn bericht verwijderd?

Nens 21 ik snapte ook al niet wat er met je berichtje is gebeurd!
Ik heb het zien staan vlak nadat je het geplaatst had. Toen  heb ik  ook gereageerd op Dirksmama..Daarna was het weg, ik heb nog in mijn geschiedenis zitten kijken of er nou zoiets schokkends instond... Misschien meag je geen reclame maken voor andere sites ofzo?!?! Wie is de moderator??

Groetjes Saskia  

Je hebt gelijk Sas, met een smiley was beter geweest.

Neemt niet weg dat ik heel nieuwsgierig ben of het de vraagstelster gelukt is, en wat er gewerkt heeft. Daar hebben de andere meelezers toch ook wat aan?

Een aantal jaar geleden had Avent een superservice: ik kreeg kapotte onderdelen zonder kosten met een koerier aan huis geleverd! Maar tegenwoordig zijn ze van Philips, en ik ben dus heel benieuwd hoe de service nu is!

Nou weer een reactie van mijzelf. Ik ben net terug van vakantie dus vandaar dat ik nog niet heb kunnen reageren :D. Ik heb de onderdelen niet bijgekocht maar kwam erachter dat het niet aan de kolf lag maar de lage opbrengst lag helaas meer aan mn productie.

Dus bedankt voor alle tips (vroeg of laat)

Terug
Bovenaan