<p>Heyhey ouders! Even een vraagje omtrent voeding want van cb wordt ik niet veel wijzer en durf ze niet echt te zeggen hoeveel melk ze nog drinkt omdat ze de laatste keer al heel kritisch waren ondanks dat ze perfect op gewicht en lengte zit voor haar leeftijd.</p><p>Mijn meisje is nu 11 en een halve maand en drinkt in de ochtend een fles van 180+6(ze laat soms rond de 50 staan) dan rond 9.30 een fruit hapje van ong 100gr en wat water. Voor ze dr slaapje ingaat heeft ze echt nog behoefte aan 150+5. Als ze wakker wordt een broodje met margarine(ander beleg gaat nog niet echt lekker) met een klein suikerloos yoghurtje met fruit smaak en ong 150ml diksap. Dan tussendoor of als we buiten zijn dr flesje water/diksap/lauwe lichte thee en iets van een baby rijstwafeltje en voor ze gaat slapen een fles van 180+6. Hierna slaapt ze meestal 2 a 2 l/2 uur, wanneer ze wakker is na even te hebben gespeeld avond eten 200gr met water en voor ze gaat slapen een fles van 180+6 met 1 lepel rijstebloem. </p><p>Ik heb vaker geprobeerd de fles voor dr eerste of tweede slaapje te laten/vervangen/ minder schepjes maar dan blijft ze dr handjes (en alles wat ze te pakken krijgt) opeten.</p><p>Hopelijk heeft iemand tips over hoe we de flesjes zouden kunnen gaan afbouwen want ze is bijna 1 en ik heb geen idee of het normaal is of niet goed etc etc! Met vriendelijke groet mama ? </p>