bijna 1 en nog maar 2 tandjes

A

Anoniem

Guest
Tsja, het onderwerp zegt het al. Mijn dochter wordt over een paar dagen 1, maar heeft nog maar 2 tandjes. Wel schattig, maar van mij mag de rest er ook bij. Ze kauwt haar eten ook nog maar nauwelijks. Het is pletten en slikken!
Ik vind het maar laat.

Groet
Jeanette

haha hier nog een latertje hoor; 11 maand en 2x  2mm in de onderkaak en 2 minuscule puntjes in de bovenkaak  Geen probleem van maken is mijn motto! Trouwens wat wil je eraan dwingen? Het komt zoals het komt, de boefjes!
Succes met geduld hebben!!  

Groetjes Saskia

Hoi Jeanette,
Geeft niks hoor, die tandjes komen echt wel een keer. Al mijn kinderen behalve de laatste kregen pas na hun eerste verjaardag hun eerste tandje. Mijn jongste kreeg ze met 10 maanden, ik wist niet wat ik zag!
Ze is nu net 1 en heeft 4 tandjes en is wat ons gezin betreft dus de snelste.
Ivy

hoi
ik zou me daar geen zorgen over maken hoor,die komen echt wel en zul je zien dat ze bijna allemaal tegelijk komen straks,hier mij kinderen waren allebei heel vlot met tanden,mijn zoontje is nu 10mnd en heeft al 8!tanden.ze zeggen wel altijd van als ze vroeg tanden krijgen wisselen ze ook heel snel,later tanden ook wat later wisselen.ach joh hopelijk krijgt je kindje er niet teveel last van.gr wendy

Hoi hoi,

Hier precies hetzelfde hoor!
Julia  (morgen) 11 mnd, kreeg met precies 10 mnd haar 1e tandje, haar 2e tandje kreeg ze een paar dagen later. En nu nog niets te merken van het komen van een derde tandje ofzo.
Maak me ook geen zorgen: haar broer had precies hetzelfde. En het klopt qua wisselen; hij wordt in februari 7 jr en nu zit er eindelijk 1 tand een beetje los. Hij zit er al heeeel lang op te wachten, want al zijn vriendjes wisselen al en zijn broer van 1 1/2 jr ouder heeft al een heel volwassen gebit, maar hij moet nog beginnen.

Hier in zweden krijgt je kindje al de eerste tandartskontrole met 1 jr. Dat wordt lachen met maar 2 tandjes van 2 mm groot. Ha ha!!

Groetjes Renata.

Hoi hoi,

mijn   dochter wordt over 2 weken 1 en heeft helemaal nog geen tanden. Het ziet er ook niet naar uit dat ze die nog voor haar verjaardag gaat krijgen. Ik vind het wel grappig. Iedereen die hoort dat ze nog geen tanden heeft vind het maar raar. Ze zegge inderdaad dat hoe later ze tanden krijgen hoe beter ze zijn. nou dan krijgt ze wel hele sterke tanden. haha.
2 weken geleden op het cb vond ze het ook wel laat maar niet erg. Ze zei: wees bij, dan hoef je ook nog niet te poetsen. haha

Het komt allemaal vanzelf wel

groetjes esther

hey hey
ons zoontje word volgende week 1 en heeft er nu net 5
zeg helemaal niks ofso ik vind tandloos om maar zo te zeggen echt super schattig nog ..!

gr joy

hoi mijn dochter wordt over 5 dagen 1 jaar en die heeft ook nog maar twee tandjes en ze kreeg ze pas met negen maanden zij kouwt wel alles door met die twee tandjes

groetjes sandan

Terug
Bovenaan