bijna 1 en nog maar 2 tandjes

Hoi,

Onze dochter is net 1 jaar geworden en heeft 2 tandjes onder en een doorkomend tandje boven. Ze kauwt haar eten goed en ze kan dus alles eten wat ze zou mogen eten. De rest van de tandjes komen vanzelf.

Groetjes, Vlinder11

Mijn dochter heeft 2 tandjes onder en nu zag ik vandaag dat bovenin haar tanden doorkomen (ze heeft daar nu 2 kleine witte puntjes zitten) , maar het zijn  niet de middelste boventandjes maar de 2 tanden ernaast. Dus we krijgen een klein draculaatje... ha ha.

Groetjes Renata.

Hoi allemaal,

als ik het allemaal zo lees dan is mijn dochter (nog 2 wkn en dan is ze 1) wel vlug met tanden....

Ze kreeg de eerste 2 onder afgelopen mei, toen een hele tijd niets, en begin september kwamen er 6 achter elkaar (4 boven tanden, en 2 onder tanden) elke dag 1 beginnen op 4 september. Daar heeft ze dus wel last vangehad.....

Begin deze maand kwam de eerste kies, linksonder, sinds 3 dagen is de kies erboven ook door en er drukken nu 2 kiezen links (1 boven en 1 onder) en een tandje onder rechts....

Ze heeft dus verhoging op moment en als het eten ook maar een beetje kauwerig is, spuugt ze de hap zo weer uit.

Tanden poetsen mag, al is het niet van harte, en alleen onder. Boven is een drama.

groetjes
Maple

@Renata,

Ik wilde net hetzelfde gaan typen. Onze kleine meid is dinsdag één geworden, de twee ondertandjes zijn door sinds ze negen maanden was. Nu was ze vanochtend aan het knarsentanden, vreemd, want we hadden nog geen boventand gezien. Nu zag ik dat de tand ernaast wel door is. Ja, daar hadden we niet naar gekeken..

Terug
Bovenaan