Bijna 1 jaar!!

Mijn dochtertje is over 6 weken jarig!! Hoe gaan jullie dit vieren?? Veel visite, weinig, in etapes? En wat vragen jullie allemaal?? Ben wel benieuwd.
 
Pepijn al over 25 dagen! Joehoe!!

Ik maak zelf taart, een Hopla-taart. Hij is toevallig op zaterdag jarig. Maar anders nemen we altijd op de dag vrij. We vieren altijd in het weekend.
Vanaf 15u, met wel de nodige mensen om ons heen ja.
Hij krijgt een loopauto (echte auto-idee geen little people) en verder is de week erop al Sint. Met een grote zus erbij kunnen we dat niet nalaten.
Dus zeeeeeeer dure weken haha...
We maken altijd foto-kaart om uitnodigen te versturen. Deden we bij zus dus nu ook.

Liefs
 
hmm, dat komt al snel dichterbij!
Hier duurt het nog even (30/12, en voor mijn gevoel nog heel lver weg). Ik denk dat we het op de dag zelf vieren met wat familie/vrienden die dan toevallig ook vrij zijn, en wellicht de dag erna nog voor mensen die het ook gezellig vinden om Luke te zien, oliebollen mee te eten en/of champagne mee te drinken.
Ik weet nog niet precies wat hij van ons krijgt. We hebben al een paar dingen bedacht (oa. schoenen, een krokodil, loopfiets met 2 wielen (andere heeft hij al van zijn oom bij zn geboorte gekregen), een slee, of lego-opbergdozen).
De uitnodiging wordt waarschijnlijk in de stijl van de (zelfgemaakte) geboortekaart.
 
voor mijn gevoel is het ook nog heel ver (24-12). Wij hebben al wel zijn cadeau gekocht omdat we straks alle drukte van sint en kerst krijgen. Ze krijgt van ons een bumba activity tafel, van mijn schoonouders krijgt ze een driewieler( ook voor sint) en van mijn ouders een hello kitty duplo set. Voor familie vieren we het de dag zelf. Voor vrienden waarschijnlijk de week ervoor. Uitnodigingen doen we met een foto van Vivienne erop, moeten we ook nog verder voor kijken.
Op de creche viert ze haar verjaardag ook. we maken nijntjes, met een nijntjekoek en een klein cadeautje erbij.
 
Ik ben er ook al wel mee bezig. Al aan het bedenken. Stijn wordt 2e kerstdag 1.
Hij krijgt van ons een loop auto, of trekkertje met duwstang, denk ik.

Wij vieren het van 10 tot 4u. Daarna blijven de 2 gezinnen eten.
Ik wil ook fotokaarten maken, om de mensen uit te nodigen. Anders weet ik niet wie ik kan verwachten.
Succes!
 
wij vieren het de zaterdag ervoor, Stijn wordt 20 december 1 jaar. Dan kan hij op zondag even bijkomen om het maandag op het kdv te vieren.

Bij ons de familie en wat vrienden, als cadeau een driewieler en ik denk cars uitnodigingen ofzo. Voor kerst willen wij een foto kerstkaart maken, Stijn in een echt kerstmannenpak :) anders wordt het een beetje to much!

 
ik vier t denk ik het weekend erna (3jan jarig) maar heb op de dag zelf vrij genomen. Miss ff naar creche om te trakteren of vieren met naaste familie? nog geen idee.
wil uitnodigingen en nieuwjaarsgroet of kerstkaart in 1 doen.

wat we gaan geven.. moeilijk! Ik vind die bumba activity tafel wel leuk klinken! die ga ik eens googlen.
Anders wordt het waars zo'n houtenloopwagen met alleemaal speeldingen enz eraan. zo'n soort die hoek idee.

leuk om alleemaal van julliue te lezen hoe en wat!

Hier binnenkort al 2 1 jarige verjaardagen die vieren het van 12-17 op zaterdag voor iedereen!
lekker druk maar ben je er wel gelijk vanaf!
 
Wij geven een loopauto (dus auto om op te zitten en dus met beentjes af te zetten) Wordt er een van Marquant of bagheera... (retro modelletje) Moeten nog wel bestellen (want nog zooo ver weg... 30/12) verder basis doos duplo van oma, besteksetje van opa en oma en verder vragen we wat meer speelgoed waar je wat mee kunt (muziek instrumenten, rollerbol van tupperware, hamerblok e.d.)
 
Terug
Bovenaan