Bijna 10 weken zwanger maar niet misselijk maak me zorgen

<p>Hallo dames,</p><p>ik ben bijna 10 weken zwanger, maar ben totaal niet misselijk of ochtend misselijkheid of wat dan ook. Ik heb in totaal 4 dagen gehad waar ik veel heb moeten overgeven, maar verder gaat het goed. Ben alleen wel heel erg vermoeid. Bij mijn 2 vorige zwangerschappen heb ik wel gehad dat ik veel moest overgeven. Ik maak me erge zorgen of dit wel goed gaat ?</p><p>heeft iemand van jullie dit misschien ook gehad? <br /><br /></p><p>graag hoor ik van jullie of dit normaal is of niet ❤️</p>

Ik ben nu 20+4 weken zwanger en wacht nog steeds op de ochtend misselijkheid? Iedereen heeft andere symptomen, zo ben ik totaal niet misselijk geweest maar had ik in het eerste trimester wel veel last van hoofdpijn…

Ik ben morgen 30 weken en voel me nu sinds 2 weken wat minder. Tot die tijd voelde ik mij gewoon goed dus ook de eerste paar dagen. Het zegt helemaal niks?

25% van zwangeren heeft geen last van misselijkheid. Ik zelf wel, maar mijn moeder bij beiden kinderen niet bijvoorbeeld. Niet iedereen heeft er last van. 

Ik denk dat je twijfelt omdat je de vorige zwangerschappen wel misselijk was en nu niet?
Ik was de 2e zwangerschap veeeel misselijker dan de 1e. Maar bij de 1e zat ik door bekkeninstabiliteit met 20 wk in ziektewet.. en bij de 2e tot einde kunnen werken. Je lichaam reageert toch per keer anders denk ik..

Ik heb hiervoor ook een miskraam gehad waardoor ik nu erg snel zorgen maak, omdat ik bij m'n 2 andere zwangerschappen echt misselijk was en bij deze toch angstig ben dat het weer misgaat. Hebben echt heel lang moeten proberen voordat ik zwanger raakte dit keer en toen was het dus de miskraam na 1,5 jaar proberen en daarna na de miskraam was het weer raak. Maar omdat ik nu dus niet zoveel voel in m'n lichaam en geen misselijkheid heb maak ik me zo een zorgen word er gek van ? bij de eerste echo was alles goed en klopte het hartje goed maar alsnog ?

Terug
Bovenaan