Bijna 10 weken zwanger maar niet misselijk maak me zorgen

Hier welgeteld 1 dag misselijk geweest tot nu toe (bijna 11 weken zwanger).
Wat heftig om mee te maken zo, zeg. Ik begrijp je zorgen aangezien je bij de eerste 2 wel misselijk was en. Maar probeer te vertrouwen op de goede echo en ervan te genieten dat je nu geen last hebt van misselijkheid. Iedere zwangerschap is anders. Veel geluk gewenst!

Ik maak me zorgen omdat ik bij mijn 2 andere zwangerschappen wel echt symptomen had, want had bijvoorbeeld ook bij 1 zwangerschap dat ik geen vlees kon aanzien en bij de andere zwangerschap had ik dat als ik aan koken dacht dat ik al moest overgeven. En nu gaat alles vlekkeloos. Bij m'n eerste afspraak vroeg de gynaecoloog van ben je al misselijk en ik zei nee en toen dacht ik ook van het kan nog komen maar tot vandaag echt niets. Heb volgende week dinsdag m'n 2e echo en hoop dan echt op goed nieuws ? aangezien ik zo angstig ben 

Super normaal.. qe zwangerschao nooit misselijk geweest.. en nu weer niet. Lijkt wel alsof misselijk zijn genormaliseerd is maar dat is het eigenlijk niet perce hoor! Is alleen dat je dat sneller hoort dan vrouwen waarboj het gwn niet is die gaan ook niet de wereld in schreeuwen dat ze nergens last van hebben...

Hi, 
Ik ben nu bijna 21 weken zwanger en (bijna) nergens last van. Het is dat ik aan mijn buik zie dat ik zwanger ben, maar anders... in de 6e en 7e week ben ik misselijk geweest en verder niks. Maak je niet al teveel zorgen, en zie het als een voordeel ?

Ik heb gisteren toch even de gynaecoloog gebeld omdat ik te ongerust ben en niet kan slapen. Ze zei toen van dat ik me geen zorgen moest maken als er geen pijn en bloeding was en dat t zo kan zijn dat deze zwangerschap heel anders kan verlopen als m'n vorige 2 zwangerschappen. En het gewoon afwachten tot dinsdag voor mn echo. 

Hi! Kan me voorstellen dat je onzeker bent omdat je de vorige zwangerschap wel misselijk was. Maar het zegt niets..  ik ben nu 25+5 en nog steeds geen kwaaltjes. Ook niet gehad..   Hoop voor je dat je je goed blijft voelen en een goede termijnecho hebt!

Hoe gaat het nu? Ik ben nu 10 weken zwanger van de 2e. Bij mijn dochter vanaf 6 weken tot 14 weken 24/7 gespuugd en zo beroerd geweest en bij deze zwangerschap nog helemaal niet gespuugd. Ik ben wel misselijk maar heel anders dan bij de 1e zwangerschap. Ook ik heb me hier zorgen om gemaakt maar ik probeer nu vooral te genieten van het feit dat ik gewoon kan functioneren haha dat is toch ook wel fijn.

Terug
Bovenaan