• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

bijna 16 weken te vroeg geboren

Tranen over mijn wangen!
Wat GEWELDIG dat jullie lieve meisje het zo geweldig doet! Wát zullen jullie trots zijn op haar!!!!!
Kippenvel over mijn hele lichaam!!

Wat wil je precies van ons weten? Ons meisje is niks te vroeg geboren, wel te laat.... Ik herken wel je voedingsonzekerheid, als je daar over wilt babbelen, kan ik je misschien met het eea helpen, tips geven ed, maar ik weet niet of dat is wat je wilt...
 
Ervaringen zijn altijd fijn om te horen. En het maakt niks uit hoor als iemand in een compleet andere situatie verkeerd. Zoals ik het hoor zijn er met "normale" baby's net zoveel vragen en onzekerheden als met de onze :) Dat is eigenlijk ook best wel fijn om te lezen..
 
Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie dochter!! Wauw!

Ik las dat ze veel moeite heeft om in slaap te komen. Dat is heel herkenbaar. Mijn oudste had dit ook en hij is 8 dagen na de uitgerekende datum geboren. Hij had een moeilijke start en heeft een poosje in het ziekenhuis gelegen. Wij denken dat het daar door kwam dat hij niet rustig kon slapen. Als we hem op bed legden huilde hij altijd minstens een uur voordat hij eindelijk in slaap viel. Overdag slipe hij in de box terwijl ik bezig was en muziek aan had. Het moest dus alles behalve stil zijn. Pas toen hij een jaar oud was ging het over.
Nog steeds is het een heel gevoelig mannetje. Heel anders dan zijn zusjes die thuis geboren zijn.

Wat betreft de voeding: meestal geven kinderen zelf aan wat ze willen. Als ze geen fles meer willen drinken ze 'm niet meer leeg, en anders geef je wat langer flesvoeding. Ook daar zit verschil in per kind. Mijn oudste was met 11 mnd van de fles af en mijn oudtse dochter dronk nog een fles toen ze anderhalf jaar oud was.
 
Terug
Bovenaan