Bijna 16 weken te vroeg geboren

Wow als ik dit lees ben ik zo blij dat ik en mijn kleine man het zo lang hebben uitgehouden. Ik ben zelf bevallen op 13 november, met 32w5d zwangerschap (maar lag met 29 weken al in het ziekenhuis met een weke en openstaande baarmoedermond). Mijn kleine man is dus nu 2 maanden en 4 dagen, gecorrigeert alleen pas 2 weken.

Fijn om te horen dat de vroeggeborenen het zo goed doen! Ik hoor en lees allemaal drama verhalen van kinderen die er vanalles aan overhouden.

Ook in het ziekenhuis werden we steeds weer benaderd over alle mogelijke dingen die mis konden zijn met de kleine. Ik zie niets mis met hem overigens, hij is misschien iets later dan zijn kalenderleeftijdsgenootjes, maar wel vroeger dan zijn gecorrigeerde. Zo huilt hij al 2 weken met dikke tranen en lacht echt als reactie op ons.

Hij is wel erg onrustig en maakt veel geluidjes (dus ook als hij slaapt). Wij hebben inbakeren geprobeert, maar hebben nu een nestje gemaakt van het voedingskussen met behulp van een aankleedkussenhoes. Daarin slaapt hij als een roosje en hebben we geen inbakerzak meer nodig.

Geniet allemaal maar van je kleintje!

Liefs, Marieke
 
Terug
Bovenaan