Maar ze weten van dit IVF gebeuren af, en als ik daarvoor naar het ziekenhuis moet, zijn ze de beroerste niet, om onze zoon, die over enkele maandjes 7 jkaar wordt, op te halen van school, en op te vangen, tot mijn man of ikzelf weer thuis ben.
Maar het gaat er gewoon om, dat ze iedere keer weer iets te zeiken heeft over mij, en dan ook meestal achter mijn rug om.
Nu is ze weer boos op me, omdat ik gezegt had dat ik met twee vrouwen van een ehbo vereniging, naar het concert van Shakira in Arnhem ga.
Zij vroeg dit aan haar zoon, mijn man dus, of dit waar was, en mijn man zei ja ze gaat naar Shakira, met niet met de ehbo.
Nu wonen de dames met wie ik ga in Nijmegen, die ik had leren kennen via babybrabbel.nl.
Ik heb alles opgeschreven op papier, omdat ik me helemaal niet kan uiten, als zij in de buurt is, of niet goed kan uiten, want bij haar draai ik er altijd omheen.
Nu ga ik dus maar niet, en wil het kaartje verkopen, omdat mijn man op 17 maart (de dag van het concert) over moet werken.
De laatste trein zou ik missen, als het concert afgelopen is, en er was helaas geen busreis orgasnisatie bij.
Dus mijn schoonmoeder, volgens mijn man, geloofd me niet meer, en ze denkt dat ik over meer dingen lieg, terwijl dit niet zo is.
Vind je het gek: als ik niet fatsoendelijk met haar kan praten of een discussie kan houden, en bijna niet met haar overweg kan, dan krijg je op een gegeven moment ook dat je erom heen gaat draaien.
Mijn schoonmoeder is echt een...................grrrrrrr.
Die zou je eerder achter het behang willen plakken, dan je eigen kids.
Dus ik ben aan hun deur geweest, waren niet thuis, en heb dus de brief in de brievenbus gestopt en daar alles opgeschreven hoe de vork in de steel zit, maar of dit helpt????
Dit gedoe en gestres is ook niet bevordelijk, als ik medio 16 maart weer aan de behandeling van IVF ga starten.
Met mijn schoonvader kan ik het wel goed vinden, daar heb ik nooit problemen mee.
Die vrouw is 72, en gedraagt zich meestal als een puber, bah!
Ik mag haar ook niet, maar ja ze heeft een kleinkind, en dat onthoud ik haar niet.
Verder hopen we natuurlijk, voor ons dames, op een vruchtbaar jaar, en dat we hopelijk nog een klein wondertje mogen verwachten.
Ik ben nog lang geen 40, hihi.
Tja, in het Catharinaziekenhuis in Eindhoven gaan ze maar door tot je 40ste levensjaar, jammergenoeg.
Weet iemand toevallig, of er ook ziekenhuizen of klinieken zijn, die bijvoorbeeld doorgaan tot een jaar of 43?
Enne...........sorry voor het geklaag hierboven, dat was een beetje offtopic, maar ik moest het even kwijt.
Bedankt voor het lezen, en voor de reacties allemaal.
Groetjes Myra38
(mama van Arvid van 6 jaar en 7 maanden en 3 weken)