Bijna 18 kg afgevallen, nu weer opnieuw naar gynaecoloog ivm IVF

Jeetje, Myra,

Wat zal je trots zijn op jezelf! 18 kg afvallen is niet niets.
Succes bij de gyn en ik hoop voor jullie dat alles er nu beter uit ziet!

Groetjes Kippie.

Dat hoop ik ook, Kippie72, en dan maar het allerbeste ervan hopen, van wat ze nog voor me kunnen doen op 16 maart om 10.30 uur.

Misschien doen ze toch opereren, nu ik afgevallen ben, of ik moet nog meer afvallen, of misschien gaan ze eerst proberen om weer met hormonen te beginnen (spuiten en dergelijke), en doen ze misschien een verkorte behandeling.

Ik weet het allemaal niet.

Jullie horen het allemaal wel, als ik 16 maart weer terug ben van het ziekenhuis in Eindhoven.

Dat zal wel ergens na 16.30 uur zijn, denk ik.

Eerst maar even iets anders doen nu; even alles op papier zetten, want mijn schoonmoeder is weer eens goed bezig, waardoor ik weer een knik in mijn zelfvertrouwen heb gekregen (ze had weer eens iets verkeerds begrepen over een concert waar ik met een paar vrowuen naar toe zou gaan), maar ach, schoonmoeders he.............................je hebt ze niet voor het uitkiezen.

We hebben elkaar eigelijk nooit zo gemogen, erg genoeg.

Groetjes Myra38
(mama van Arvid van 6 jaar en 7 maanden en 3 weken)

Hai Myra,
jij bent dus ook een brabantse, ik woon ook inde buurt van eindhoven!
Schoonouders, ha ha, daar heb ik ook problemen mee. Mijn man en ik hebben er zelfs bewust voor gekozen om mijn schoonouders niet in te lichten over ons gedokter om onze kinderwens te vervullen. ze tonen nooit interesse dus waarom zouden we ze over zoiets intiems wel vertellen. gelukkig kunnen we bij mijn ouders onze harten wel luchten.

16 kilo afgevallen, knap zeg! heel veel succes met alles,

groetjes Saar

Nou schoonouders, daar kan ik ook over meepraten! Mijn schoonouders zeggen ook altijd de domste dingen en bemoeien zich met dingen waar ze helemaal niks mee te maken hebben. Gelukkig is mijn man de laatste tijd wel duidelijker geweest voor wie hij gekozen heeft en hij heeft zich daardoor een beetje meer losgemaakt van (vooral) zijn moeder. Dat heeft lang de tijd gekost! Ze weten wel een beetje van dit alles af, maar dan ook alleen maar via mijn web-log, waar ik ze in een 'goeie bui' ook eens het adres van had gegeven. Nu doen ze naar iedereen alsof ze alles van mij weten en ik een hele open relatie met ze heb, maar ze lezen het alleen op mijn web-log en ze zijn er ook nog nooit persoonlijk tegen mij over begonnen.... Nou, ze zoeken het maar uit, als wij maar beter weten! Succes ermee in ieder geval, ik weet hoe dwars het je kan zitten!

Liefs, Anke

Maar ze weten van dit IVF gebeuren af, en als ik daarvoor naar het ziekenhuis moet, zijn ze de beroerste niet, om onze zoon, die over enkele maandjes 7 jkaar wordt, op te halen van school, en op te vangen, tot mijn man of ikzelf weer thuis ben.

Maar het gaat er gewoon om, dat ze iedere keer weer iets te zeiken heeft over mij, en dan ook meestal achter mijn rug om.

Nu is ze weer boos op me, omdat ik gezegt had dat ik met twee vrouwen van een ehbo vereniging, naar het concert van Shakira in Arnhem ga.
Zij vroeg dit aan haar zoon, mijn man dus, of dit waar was, en mijn man zei ja ze gaat naar Shakira, met niet met de ehbo.

Nu wonen de dames met wie ik ga in Nijmegen, die ik had leren kennen via babybrabbel.nl.

Ik heb alles opgeschreven op papier, omdat ik me helemaal niet kan uiten, als zij in de buurt is, of niet goed kan uiten, want bij haar draai ik er altijd omheen.

Nu ga ik dus maar niet, en wil het kaartje verkopen, omdat mijn man op 17 maart (de dag van het concert) over moet werken.

De laatste trein zou ik missen, als het concert afgelopen is, en er was helaas geen busreis orgasnisatie bij.

Dus mijn schoonmoeder, volgens mijn man, geloofd me niet meer, en ze denkt dat ik over meer dingen lieg, terwijl dit niet zo is.

Vind je het gek: als ik niet fatsoendelijk met haar kan praten of een discussie kan houden, en bijna niet met haar overweg kan, dan krijg je op een gegeven moment ook dat je erom heen gaat draaien.

Mijn schoonmoeder is echt een...................grrrrrrr.

Die zou je eerder achter het behang willen plakken, dan je eigen kids.

Dus ik ben aan hun deur geweest, waren niet thuis, en heb dus de brief in de brievenbus gestopt en daar alles opgeschreven hoe de vork in de steel zit, maar of dit helpt????

Dit gedoe en gestres is ook niet bevordelijk, als ik medio 16 maart weer aan de behandeling van IVF ga starten.

Met mijn schoonvader kan ik het wel goed vinden, daar heb ik nooit problemen mee.

Die vrouw is 72, en gedraagt zich meestal als een puber, bah!

Ik mag haar ook niet, maar ja ze heeft een kleinkind, en dat onthoud ik haar niet.

Verder hopen we natuurlijk, voor ons dames, op een vruchtbaar jaar, en dat we hopelijk nog een klein wondertje mogen verwachten.

Ik ben nog lang geen 40, hihi.

Tja, in het Catharinaziekenhuis in Eindhoven gaan ze maar door tot je 40ste levensjaar, jammergenoeg.

Weet iemand toevallig, of er ook ziekenhuizen of klinieken zijn, die bijvoorbeeld doorgaan tot een jaar of 43?

Enne...........sorry voor het geklaag hierboven, dat was een beetje offtopic, maar ik moest het even kwijt.

Bedankt voor het lezen, en voor de reacties allemaal.

Groetjes Myra38
(mama van Arvid van 6 jaar en 7 maanden en 3 weken)

pfffffffffffff, die schoonouders toch, bij mij kunnen ze ook het bloed onder mijn nagels uithalen.
met mijn schoonloeder ( ha ha)  gaat het wel. mijn schoonvader is erger, het is zo'n man die de wereld in kijkt door een heel klein kokertje! en zijn wil is wet en van mij wordt dan ook niet verwacht dat ik mijn mond open doe als hij gesproken heeft. maar ja dat gaat niet lukken bij mij!

Ik ga in Geldrop naar het ziekenhuis. weet niet tot hoelang ze daar doorgaan. ik ben 27 heb dus nog wat jaren voor de boeg. hoop niet dat het tot mijn 40ste gaat duren.
maar ja, we hebben het niet in de hand.

donderdag krijg ik de uitslag van mijn HSG.

spannend!

groetjes Saar

Ik hoop voor je op goed nieuws Saar!

Ik vind het ook allemaal wel spannend, want het lijkt er nu op, dat mijn cyclus aan het normaliseren is, want ik had eerst een cyclus van meer dan 42 dagen of nog langer, en langzaam normaliseerde het zich naar 42 dagen, toen 41 dagen, toen 39 dagen, toen 36 dagen, toen 34 dagen, en nu deze maand had ik een goed volebare eisprong op cyclusdag 15 al dus meestal heb ik 14/15 dagen later een menstruatie, dus dat zou betekenen dat ik nu een cyclus heb van ongeveer 30 dagen, mits ik niet zwanger ben natuurlijk.

Hihi, maar ik kan helemaal niet zwanger raken, want ze zeiden me dat ze met de kijkoperatie hadden gezien dat de binnenkant van de eileider met de overgang naar de eierstok, helemaal verstoord en potdicht was, en ze er niets aan kunnen doen, zelfs met een operatie zou er maar een lichte verbetering optreden.
Dus een eitje dat springt, kan geen doorgang vinden naar de eileider, om daar het zaad te ontmoeten, de kans is vrijwel nihil.

Ik weeg van de 106 kg, nu rond de 89, en ik mocht terugkomen als ik tussen de 85 en de 90 zou wegen, dus ik ben benieuwd wat ze dan gaan doen, en of ik weer een herstart kan maken met de IVF, die toen afgeblazen was, wegens weinig eigroei en maar twee eitjes die te klein waren.

Misschien dat ze nu wel groeien, nu ik afgevallen ben, en als er vet weg is tussen mijn organen, dan zal vanzelf ook wel het zaakje bij mij van binnen een stuk naar onderen zakken, waardoor ze dan wel met de puinctienaald erbij kunnen.

Ik hoop nog voor mijn 40ste nog op een wondertje in mijn buik, want Arvid mijn zoon, mist toch wel een broertje of een zusje.

Dat zei hij me laatst nog, toen ik hem van school afhaalde.

Hij zei; mama waarom he ik geen broetje of zusje, en de andere allemaal wel.

Toen hij dat zei, kreeg ik wel een brok in mijn keel, en heb hem dat thuis een beetje op zijn niveau uitgelegt.

Maar goed, wie weet...........................

Ik wens jou ook veel succes, met welke behandeling je ook mag beginnen.

Als bij mij alles doorgaat, is er alleen IVF mogelijkheid, denk ik.

Maar dat hoor ik vrijdagmorgen vom 10.30 uur wel van mijn gynaecoloog in het Catharinaziekenhuis in Eindhoven.

Groetjes Myra38
(mama van Arvid van 6 jaar en 7 maanden en ruim 3 weken)

hoi myra

,

Ik wil even zeggen dat ik mijn petje voor je afneem dat je zo veel bent afgevallen

eecht ongeloofelijk super goed zeg

ik weet wat het is , heb ook overgewicht en moest voor mijn behandelingen en operatie ook steeds opnieuw afvallen en dan kwam ik weer aan en dan weer afvallen

pffffffffff je voelt je net zo'n jojo

gelukkig ben ik na 3 jaar zwanger geworden met hormonen en ben nu ruim 20 weken

ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat jullie wens in vervulling gaat

SUCCES en PETJE AF

liefs moekje

Terug
Bovenaan