Bijna 2 jaar en alles geprobeerd. Ouders zijn op

Onze dochter wordt in februari 2 jaar
Toen ze 4 maanden was werd er een koemelkallergie ontdekt bij haar, zelf ben ik herstellende van een depressie wat kort daarna volgde. Sinds 1.5 week, wordt ze standaard rond half 12 's avonds wakker en dan slaapt ze niet meer. Ze heeft ook verlatingsangst. Wij hebben ondertussen alles geprobeerd maar niks werkt. Ik heb Bach Bloesem besteld in de hoop dat dat gaat werken anders weten mijn man en ik niet meer wat wij kunnen doen. Wij hebben zelfs een truitje bij haar neer gelegd met de geur van mij erop maar dat werkt ook niet, nachtlampje aan 's avonds wil ze niet. Wij zijn al meerdere keren bij een osteopaat geweest, en we blijven bij haar zitten als ze naar bed gebracht wordt, ze valt dan snel in slaap maar na een poosje wordt ze wakker helemaal overstuur. Mijn man en ik slapen al 1.5 week niet meer samen, en dat breekt ons beide erg op, vermoeidheid, handen in het haren wat kunnen wij nu nog doen? Heeft iemand nog andere tips? Ons laatste redmiddel is Bach Bloesem, hopen dat dat werkt.
 
Als je denkt dat het verlatingsangst angst is, misschien nog even bedje op jullie kamer?
Het doet mij eerder denken aan nachtmerries. Dat ze eng droomt, daar wakker van wordt en niet meer durft te slapen.
Ik neem aan dat er met bijna 2 jaar, geen sprake meer is van reflux?
 
Hoe is het ondertussen met u en de kleine? Slaapt ze al terug beter of niet? Het gaat misschien banaal klinken maar heb je al eens geprobeerd om in haar kamer te slapen?

Onze dochter had hier ook eens last van en toen ben ik naast haar bed gaan liggen op de grond op een fleecedeken. Niet helemaal geïnstalleerd zodat ze ook wel wist dat niet eeuwig was. Een paar nachten zo gedaan en het ging toen weer beter..ik melde haar ook dat als ze lekker sliep ik terug in mijn eigen bedje ging. Zij snapte dit ook. Ze was wel jonger dan 2 jaar.

Maar slaap is slaap. Of je nu slaapt in je bed of naast haar op de grond ... Zolang je maar kan slapen;
 
Terug
Bovenaan