Bijna 2 weken overtijd, maar nog helemaal niets...

A

Anoniem

Guest
geen ongi en geen positieve zwangerschapstest!! Wat nu??
Heb vorige week en die week ervoor wel veel buikpijn gehad en was ook misselijk. Maar ja, ons lichaam kan ons dus aardig voor de gek houden.
Voor zover ik mij kan herinneren is mijn cyclus niet altijd precies 28 dagen geweest, maar langer dan twee weken overtijd nog nooit.
Ik heb misschien nog een rare vraag, kan ik toch nog een eisprong hebben, ook al ben ik nog steeds niet ongi geworden?
Eigenlijk had ik 31 okt. ongi moeten worden, dus zou nu ongeveer 11 dagen in een nieuwe cyclus bezig zijn. Of kan ik zo helemaal niet tellen. Ik weet het niet meer. Waarom blijft mijn ongi uit?
Hopelijk hebben jullie wat antwoorden voor me.
Alvast bedankt, groetjes.

Hai
Ik heb hetzelfde als jou gehad ik werd ook maar niet ongi, pas op de 43ste dag.
Weet je wel zeker dat je de test goed hebt gedaan?
Sterkte, ennuh als ik nog lang duurt zal ik toch naar de huisarts gaan als ik jou was.

liefs wies

Hoi

Zoals ik het lees, en me herinner van andere berichtjes, ben jij nog niet zo lang van de pil, toch? Als dat zo is dan kun je inderdaad niet weten hoe je cyclus verloopt. Ik ben sinds half juli van de pil en nog steeds niet ongesteld! Dus.....ik wacht ook al een tijdje, en volgens de huisarts mag ik ook nog ff doorwachten, het schijnt niet heel erg raar te zijn als je niet meteen ongi wordt nadat je gestopt bent met de pil (of ander voorbehoedsmiddel). Ik vindt het net als jij toch nu echt wel tijd worden, maar ja, de huisarts doet er bij mij in iedersgeval  niets mee, en wil de natuurlijke weg afwachten.
Als je cyclus heel lang duurt dan heb je kans dat je geen eisprong hebt, om even antwoord te geven op je vraag. En als je cyclus structureel lang duurt mag je wel naar de huisarts en proberen ze de zaak te stimmuleren.
Ik hoop dat ik je en beetje wijzer heb kunnen maken, maar voor duidelijkere info moet je ff op www.vruchtbaarheid.org kijken volgens mij.

Groetjes
                        Joy

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik ben in april gestopt met de pil (ook ongi geworden), daarna nog een keer in mei ongi geworden en daarna helemaal niet meer tot oktober dan: dit kwam mede, volgens de huisarts, door de medicijnen die ik toen gebruikte. Ben met de medicijnen gestopt en twee dagen later, in oktober dus, ongi.
Ik wacht het gewoon maar even af, maar ik vind het wel erg vervelend vooral omdat je nu eigenlijk niets weet. Als je ongi bent geworden, dan kun je tenminste weer gaan tellen met je cyclus en zo, maar nu......
Ik houd jullie verder op de hoogte.
Groetjes.

hoi hoi,
hoe is het nu met je? ben benieuwd of je al meer nieuws hebt. ik zit namelijk in hetzelfde schuitje als je, had 28 okt. ongi moeten worden en ben nog steeds niets, ook geen positieve test helaas. ik ben in maart gestopt met de pil. ik lees het wel als je meer weet, groetjes

hallo ik heb dus het zelfde ik had 3 nov ongi moeten worden en heb wel een regelmatige cyclus van plus minus 30 31 dagen mijn laatste menstruatie van 4 okt en altijd netjes optijd en nu niks maar ik heb woensdag een afspraak staan bij de ha en ook heb ik gespannen borsten en heel de dag licht misselijk en een soort van spierpijn en opgeblazen buik
groetjes van iemand die heel onzeker is

oh ja ik vergat ff te vertellen ik dus niet aan de pil ben al 9 jaar niet meer en al die tijd netjes op tijd ben geweest behalve nu pfff en ook negative testen heb maar als ik woensdag bij de ha geweest ben kan ik jullie misschien ook wat meer vertellen groetjes

Hey Chalala,

Ben erg benieuwd hoe het nu met je is, ik heb deze maand het zelfde gehad, ook 2 weken overtijd en 2 negatieve zwangerschapstesten en helaas toch nog ongi geworden. Ik hoop dat het voor jou beter nieuws is. Ik duim voor je!
En zya? (was dat je naam) je klinkt wel erg zwanger hoor. Ook voor jou doe ik duimen!

Liefs Angie

Terug
Bovenaan