Bijna 2 weken overtijd, maar nog helemaal niets...

Hai meiden,
nou nog steeds niets hoor!!
Ik snap gewoon niet wat ik precies allemaal voel, heb wel al veel buikkramp gehad (alsof ik ieder moment kei ongi ga worden), maar ook veel misselijkheid!
De ha vond het wel raar dat in april en mei wel ongi ben geworden en ook precies met 28 dagen en daarna dus maanden weer niet.
Ik wacht nog maar even af, als ik over een week of twee nog niet ongi ben wel ik toch wel naar de ha gaan. Of zou ik gewoon nog moeten wachten. Wat zouden jullie doen?
Liefs, Chalala

Hoi Hoi,

Ik ben ook nog steeds niet ongi, had 28 okt. moeten worden. Je hoort echt allerei verhalen over wat wel en niet zou kunnen. Ik heb dus naar de huisarts gebeld; zij vertelde mij dat ik moest wachten tot ik 4 weken over tijd zou zijn. (volgende week dus) Het kan zijn dat je dan pas positief test, omdat je lichaam dan wat langer de tijd nodig heeft om hormonen aan te maken. Wanneer de test dan negatief is moet ik een afspraak maken en gaat zij verder kijken wat er kan zijn.Het kan zijn dat je lichaam de zwangerschap niet via urine aan geeft, maar ook dat je bijv. geen eisprong hebt gehad waardoor   je ongi langer wegblijft. Ik hoop dat je er iets aan hebt en hou me op de hoogte he????

Liefs Lieselot

Hoi Lieselot,
bedankt voor je reactie. Ik ga maandagochtend ook nog maar een test doen en daarna bel ik de ha maar. Ik weet het anders ook niet meer.
Ik ben benieuwd maandagochtend.
Hou je mij ook op de hoogte?
Groetjes

hoi Chalala,

tuurlijk hou ik je op de hoogte, ik ben "blij"dat iemand een beetje hetzelfde meemaakt, ondanks dat het helemaal niet prettig is dat je niet weet waar je aan toe bent. ik ben erg benieuwd hoe je test is gegaan en wat evt. de huisarts zei tegen je. ik heb afgelopen dond. nog getest (3 weken over tijd) en toen was deze negatief, ik moet dond as de huisarts bellen waaneer die ocht. de test nog negatief is, dan gaat zij äctie"ondernemen om uit te zoeken hoe en wat. Heel veel succes en ik spreek je nog!!!!

Doeg, Lieselot

Terug
Bovenaan