Bijna 21 weken zwanger en nog steeds niets aangekomen

Ik kwam tussen week 20 en week 35 iedere week een kilo aan. Daarvoor en erna niks meer. Het gaat bij iedereen anders.
Als je al wat zwaarder bent is het niet gek als je minder aankomt. De reserves die een slanke moeder opbouwt gedurende haar zwangerschap heb jij al, dus die kilo's hoeven er niet extra bij te komen. 

Ik ben ook 21 welen zwanger en nog niets aangekomen. Ik begon op ongeveer 73,5 kg bij een lengte van 1.76 meter en dat weeg ik nu nog steeds. Ik heb inmiddels wel een klein buikje, maar heb het idee dat mijn bovenbenen wat slanker zijn geworden. Ik heb veel zin in fruit en in hartige dingen en juist minder in snoep. Ook merk ik dat ik s avonds minder trek heb ( met name in vlees) dus dat maakt het wel verklaarbaar denk ik dan. Zolang de baby goed groeit zou ik me er niet te veel zorgen over maken hoor!

Heerlijk toch! Ik ben de eerste 20-25 weken ook niks aangekomen. Daarna ging het ineens hard. Vooral ds laatste weken gaat het snel. Dus geniet er nog maar even van zolang het niet zo is. Als jij je goed voelt en de baby gewoon groeit, is er niks aan de hand

Heerlijk toch! Ik ben de eerste 20-25 weken ook niks aangekomen. Daarna ging het ineens hard. Vooral ds laatste weken gaat het snel. Dus geniet er nog maar even van zolang het niet zo is. Als jij je goed voelt en de baby gewoon groeit, is er niks aan de hand

ik zit inmiddels ook op bijna 21 weken en ben ook nog lichter dan voor m'n zwangerschap. de eerste periode zijn er een aantal kilo's afgegaan. inmiddels komen en soms kleine beetjes bij, maar nog steeds ben ik lichter dan eerst. bij mij begint de buik nu wel zichtbaar te worden, en bij de 20 weken echo was ook alles goed met de baby, was zelfs op alle meetpunten iets groter dan verwacht zou worden. ik heb ook het idee dat ik op andere plaatsen in m'n lijf gewoon meer ben afgevallen wat compenseert voor het extra gewicht van de baby, o.a. bij m'n bovenbenen merk ik het. ik kan ook nog steeds gewoon m'n gewone kleding aan. bij mij heeft de vk aangegeven me geen zorgen te maken, zolang de baby gewoon goed blijft groeien is er niks aan de hand. 

Terug
Bovenaan