Bijna 36 wk en nog steeds getwijfel tussen 2 jongensnamen.............

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Ik had mezelf echt voorgenomen nooit een topic te openen over naamskeuze maar aangezien wij de namen geheim willen houden voor iedereen ben ik benieuwd hoe de 2 namen die wij hebben overkomen op andere mensen. Ik heb er mijn idee bij en mijn vriend ook, vandaar! De tijd begint nu toch echt te dringen en mijn nachten zijn al zo kort...

De twijfel bestaat tussen de naam BINK en de naam JENNE.
Wanneer wij voor Bink kiezen zal hij 1 naam krijgen en bij Jenne zal hij als tweede naam Noah krijgen. De naam Jenne roept bij mij het idee op van een jongen op klompen die de koeien gaat melken. Oftewel een "boerse" naam. Bink is stoer, maar ook nog als hij ouder is?

Dus als jullie zouden willen reageren dan hoor ik graag hoe de namen op jullie overkomen! Bedankt meiden en een fijne zwangerschap voor iedereen!!

Liefs Renske

je kan natuurlijk ook wachten tot je je kindje in je armen hebt en als je hem dan ziet denk je: dit is echt een bink/jenne...

Persoonlijk vind ik jenne leuker omdat ik bink associeer met een bink,een mooie jongen.. en dat zal je zoontje vast wel worden natuurlijk ;) maar ik vind jenne dan leuker..
moet wel eerlijk zeggen dat ik van beide namen nog nooit gehoord heb.

Gr angela

Sorry, maar ik vind beide namen helemaal niets...
Bink is misschien leuk voor een baby of kleine jongen, maar wanner hij ouder wordt vind ik het gewoon stom staan: een volwassen man die zich voorsteld met: "Hallo, ik ben (een) Bink...."
En bij Jenne denk ik aan pesten, of plagen... Ook niet echt iets waarmee je geassiocieerd wild worden...

Namen in dezelfde trand die ik wel leuk vind (ook voor een volwassen man): Borre, Benne, Boyd, Jarod enz  

Dus, zoals ik al zei; sorry maar ik vind beide namen helemaal niets, misschien kan je nog iets vinden in de topic over een jongens naam, maar als je de namen zelf wel leuk vind moet je er voor gaan, het gaat er immers om wat jullie leuk vinden.

Suc6 met het kiezen van een naam

Liefs Nika  

Ook van mij een dikke sorry!
Vind ook beide namen niet leuk..
Bij bink denk ik aan een hond en bij jenne idd ook aan pesten..

Vraag me niet wat dan welke leuke namen zijn...ik vin het ook erg moeilijk.. :)

succes ermee!!

Liefs Inanna

ik vind ze helaas ook beide niet echt leuk sorry

als ik een jongenn   krijg heb ik de naam jayden die ik zelf heel gaaf vind en stoer

succes er mee

sorry
maar ik vind beide namen idd niet bij een kindje horen (ook niet als het ouder is)
als wij een jongen krijgen dan word het Djayden Diego dat vinden wij stoere en mooi namen voor onze zoon maar oke smaken verschillen
succes! samantha.

Hoi
Ik vind Jenne wel erg leuk,en zou daar
ook voor gaan...Bink is nu leuk maar
later idd niet zo..........
Succes!

Hallo

Sorry maar ik vind het ook geen leuke namen, maar dat houd niet in dat je meteen een andere naam moet gaan verzinnen omdat hier nu veel meiden zeggen dat we het niks vinden. Let er goed op hoe het zal zijn als het een grote man word van 40 jaar en hoe die naam dan over komt.

Heel veel succes met de keuze

Terug
Bovenaan