Bijna 36 wk en nog steeds getwijfel tussen 2 jongensnamen.............

Hoi!

Bij Bink moet ik ook denken aan een hond.... Sorry! Jenne vind ik wel ok..

Succes met kiezen!

Lien.

Hoi,

Ook ik zou kiezen voor Jenne. En die namen/gedachtes die je erbij kan
verzinnen vind ik onzin. Als kinderen willen pesten dan weten ze altijd
wel wat te verzinnen.

Bink vind ik inderdaad leuk voor een kleintje maar voor een stoere vent van 30? Ik vind het minder gepast.

Succes met je keuze,

groetjes,

Vanessa 23,1 van de vierde

Hoi Hoi

Ik vindt Bink een erg stoere naam.Maar denk wel dat die later gepest zal worden.Ik zou de naam zelf niet gebruiken want onze hond heet zo haha.Maar wel erg stoer.

Jenne vindt ik erg mooi maar is echt geen boeren naam.Ik kom uit een boerendorp met echte boeren maar geen kind heet hier  Jenne.Hier worden meer echte hollands namen voor gebruikt.  

Hoi,

Ik vind Jenne meer een meisjesnaam dan een jongensnaam, dus dan zou ik voor Bink gaan...

Hallo,
Bij Jenne moet ik denken aan jengelen. Bink vind ik wel een mooie naam. (Heeft Martijn Krabé zijn oudste zoon niet dezelfde naam?) En de naam went. Ik heb iemand in de klas gehad die boy heet. Nou na een paar keer een grapje wen je zo aan een naam, dat je niet meer aan de betekenis denkt.
Succes met het kiezen van een naam. Wat je ook kiest!
liefs,
        sterretje

Jenne Noah vind ik mooi!!

Bink vind ik absoluut geen leuke naam (sorry), inderdaad....dan krijg je zo'n associatie met 'een bink van een jongen' en Bink vind ik meer een boerenjongensnaam dan Jenne.

Dus eh.... Jenne dus...

Succes ermee!!

Hoi Hoi

Als jullie een van die namen leuk vinden dan moet je er voor gaan.
Kijk eens naar die sterren wat die voor namen hebben voor hun kinderen, dan valt Bink of Jenne wel erg mee!
Zelf hebben we onze zoon van 2 Noah genoemd ben nu zwanger van de 2e (ook een zoon)  en die noemen we Kyan.
Trouwens de zoon van Martijn Krabbé heet Bikkel!

Groetjes mama van Noah en 18 zw. van de 2e

SORRY ik vind beide namen niet mooi ma je vraagt te kiezen iedereen heeft zn eigen smaak.. en je geeft aan dat je als jullie jenne kiezen zijn 2e naam noah word waarom d ik zou er dan als roepnaam jenne-noah van maken dat klinkt al een stuk leuker dan alleen jenne of jelle vind ik dan ook wel leuke klinken.. ma das weer totaal andere naam..

moeilijk he namen wij hebben voor ons meisje ella dineke esmeralda
ella als roepnaam. dineke vernoemd en esmeralda omdat t we een prachtige naam vinden maar als roepnaam te lang....

succes ermee!

liefs miranda
41wk,1dag

Terug
Bovenaan