Bijna 36 wk en nog steeds getwijfel tussen 2 jongensnamen

Persoonlijk vond ik ook beide namen niet mooi, maar als ik zou moeten kiezen dan zou ik Bink nemen, veel stoerder. En ja later ook. Ik ben bang dat de naam Jenne een pestnaam wordt ( zo van: we zullen je eens lekker jenne, Jenne???!!!)

Succes, en ga op je eigen gevoel af hé!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi renske,

Ik ben eerlijk gezegd ook niet erg gecharmeerd van beide namen.

Je hebt Noah als 2de naam achter Jenne, Noah vind ik echt een prachtige naam. Vinden jullie dat niet leuk als 1ste naam?

Als ik zou moeten kiezen tussen Bink en Jenne, dan zou ik toch voor Jenne gaan.

Bink vind ik persoonlijk  geen naam voor een kind, sorry.  Bink vind ik een koosnaampje maar geen roepnaam.
Aan Jenne moet ik even wennen maar ik vind het geen boeren naam ofzo en in combinatie met Noah klinkt het wel erg leuk.

Succes met het kiezen. Het blijft moeilijk hé maar jullie moeten de naam kiezen die jullie het mooist vinden en je niets aantrekken van wat de omgeving ervan vind.
Smaken verschillen nou eenmaal. En mensen wennen er vanzelf wel aan.

Kruimel

Mijn man vind Binck ook een erg leuke naam. Maar jammer voor hem, want ik vind het persoonlijk wat minder.
Jenne vind ik dan leuker.
Zelf zijn we er ooknog niet helemaal uit, we kunnen niet kiezen tussen 2 namen. Dus waarschijnlijk doen we ze beide. Maar jah, welke als roepnaam.....
Het is lastig.
Succes ermee
Groetjes
38+1 wkn

hooi!..

ik vind Jenne leuk! ..
dus ik had die gekozen!

groetjess Joyy

Hallo

Persoonlijk vind ik Bink het leukst maar wat je zegt als ze dan wat ouder zijn en in de disco staan (over 20 jaar, ahum) en zo'n jongen moet dan zeggen dat hij Bink heet. Ja daar heb ik zo mijn gedachtes over. Jenne heb ik nog nooit gehoord en daardoor wel heel apart maar persoonlijk heb ik er niks mee. Noah vind ik wel een hele mooie naam, maar ook dit is bij mij een heel persoonlijk punt dat het zowel voor een jongen als meisje kan. Als je het uitspreekt dan.

Veel succes met kiezen maar vooral kies je eigen keuze want iedereen heeft altijd wel een mening ergens over. En een naam went heel snel in een omgeving.

gr angelique

Als je twijfelt tussen 2 namen moet je proberen je een voorstelling te maken van een kindje bij die naam. Dan wacht je totdat de kleine bij je neergelegd wordt en beslis je pas definitief.

Mijn zus twijfelde tussen Tim en Sam, Sam vonden ze voor een wat molliger kindje en Tim voor een klein scharminkeltje. Nou het is dus een echte Tim geworden.

Syl

P.S. Ik ben blij dat wij er eindelijk uit zijn. Ik vind een jongensnaam erg moeilijk hoor, en omdat het ons derde kindje is (wij wisten alle keren niet wat het zou zijn) wil je ook dat de naam bij de andere 2 namen past.

Ik denk dat de naam binc later wel mee valt hoor. Klinkt wel stoer en je hoort het steeds vaker tegenwoordig

Terug
Bovenaan