Bijna 37 weken en nog niet uit over de naam!!

<p>Help! Nog iets meer dan drie weken en dan ben ik uitgerekend. Maar we twijfelen nog erg over de naam. Of vooral ik dan. Mijn vriend vindt Norah het mooist. Ik vind het ook een mooie naam, maar ga toch ook twijfelen. Een andere naam die ik zelf heel mooi vind en mijn vriend ook wel is Maeve. Ik ben alleen bang dat de eerste reacties zullen zijn: ‘watt? Meef?’ en ze zal haar naam vaker moeten spellen later. Maar zijn dat goede redenen? Kate en Liv vind ik ook leuk.. Iemand nog tips??</p><p>Haar broertje heet trouwens James. </p>

Love Maeve! Zou maling hebben aan het moeten spellen van de naam! Norah is een hele populaire naam die je veel hoort en zou voor mij om die reden afvallen.

Maeve en Kate zijn voor mij favoriet!!
Ik werk op een kinderdagverblijf en Norah en Liv zijn best wel populaire namen op het moment, daar houd ik niet zo van. Grote kans dat er later sowieso nog een kindje met dezelfde naam bij je dochter in de klas zit
Op mijn groep zit ook een Maevis trouwens, ook leuk! En nog nooit problemen met uitspraak of spelling gehad met die naam 

Maeve en Kate zijn voor mij favoriet!!
Ik werk op een kinderdagverblijf en Norah en Liv zijn best wel populaire namen op het moment, daar houd ik niet zo van. Grote kans dat er later sowieso nog een kindje met dezelfde naam bij je dochter in de klas zit
Op mijn groep zit ook een Maevis trouwens, ook leuk! En nog nooit problemen met uitspraak of spelling gehad met die naam 

Dank jullie! Ja om die reden vind ik Norah en Liv ook wat minder leuk, omdat je ze zoveel hoort. Ze krijgt ook al een hele moeilijke dubbele achternaam, dus die zal ze sowieso moeten spellen haha.. Als ze dan toch bezig is.. 

Alle vier de namen heel erg leuk! Vind het ook mooi passen bij James ?
moeilijk hè? Ik zou proberen echt je gevoel hierin te volgen! Het is vaak 1x de naam spellen en dan weten ze het wel! Zelf bij Norah zullen ze vragen of het met of zonder H is. Zo is ee altijd wel iets. Het gaat erom dat jullie de naam mooi vinden en het bij jullie past.
Succes met de laatste weken van de zwangerschap! Ik ben heel benieuwd welke naam het uiteindelijk gaat worden!

Terug
Bovenaan