Denk wel dat hier even een onderscheid moet worden gemaakt met bv en fv (NEE ik wil GEEN discussie aanwakkeren ;-)) Maar ik merkte wel dat het blijkbaar met fv makkelijker is een schema te verkrijgen dan met bv. Dit was mijn eigen ervaring maar ook de conclusie die ik getrokken heb na berichten uit mijn omgeving. Mensen die in het begin bv gaven en om verschillende redenen overstapten naar fv hadden sneller regelmaat in de voedingen, Ik had geen vastgeroest schema, maar hoe de dag ook begon, rond 13.00 uur zat ik weer ongeveer op schema (lees; over een half uur eerder of later heb ik nooit moeilijk gedaan)
Dwingen is natuurlijk een ander verhaal maar met zachte hand sturen is wel een optie natuurlijk ;-)
Maar andere vraag: als je kleintje in een wippertje wel goed slaapt, zou het dan helpen als je het hoofdeinde van bed en evt box iets ophoogt met boeken of een balkje? Misschien dat hij een reflux achtige klachten heeft?
Succes met alles!
Groetjes Sas
Dwingen is natuurlijk een ander verhaal maar met zachte hand sturen is wel een optie natuurlijk ;-)
Maar andere vraag: als je kleintje in een wippertje wel goed slaapt, zou het dan helpen als je het hoofdeinde van bed en evt box iets ophoogt met boeken of een balkje? Misschien dat hij een reflux achtige klachten heeft?
Succes met alles!
Groetjes Sas