Bijna 5 maanden en nog niet doorslapen s'nachts

Hoi Jacomien,

Mijn zoontje is nu 6 maanden en wij hadden in het begin ook problemen met het doorslapen, wij zijn ook met 3 maanden begonnen met 2 lepels pap door de voeding. Tevens ben ik begonnen met inbakeren en dat was een echte uitkomst. Daniël is nogal onrustig 's nachts maar sinds we hem inbakeren   gaat het prima. Hij zit op 4 voedingen, waarvan de laatste om 19.00/20.00 uur de laatste en dan 's morgens om half zeven krijgt he zijn eerste voeding.(dit ivm mijn werk). Dus net zoals de andere moeders zeggen het komt vanzelf alleen duurt het bij de een wat langer dan bij de ander. Onze dochter is nu 4 1/2 en zij slaapt pas sinds vorig zomer door.

Groetjes Geralda.

Jesse is ondertussen 6,5 maand en ook ik moet er nog steeds uit 's nachts voor een voeding. Heel soms zelfs voor 2...
Van de week was ik zelf erg ziek en was aan het hopen dat hij maar 1x zou komen. Ik had hem om kwart voor 8 op bed gelegd, ben er zelf ook ingedoken en weet je om hoe laat hij wakker werd?? Half 7 's ochtends!!! Hoezo een goede nacht uitgekozen om voor de 1e keer door te slapen haha..
Gr. Anne-Marie

Hallo allemaal,
Tja, dat slapen en eten blijft voorlopig nog wel even een issue bij iedereen.
Hier eentje van bijna 7 mnd die prima eet, maar 's nacht tig keer wakker word. Hij is dan niet echt wakker en vraagt ook niet om eten maar hij komt maar heel meoizaam weer in slaap.
Vannacht heel vaak eruit geweest en om 4 uur hebben we 'm maar tussen ons in gelegd. Hij lag klaar wakker te brabbelen...pffff...
Uiteindelijk is hij in slaap gevallen maar om 6 uur begon hij weer uitgebreid te kletsen! Dit was een uitzonderlijke nacht, maar dat huilen in z'n slaap gebeurt toch wel bijna elke nacht 2 tot 4 keer.
Herkent iemand dit?
Groetjes,
Laura

Terug
Bovenaan