Bijna 5 weken en geen symptomen meer

Hoi allen,
Ik weet sinds enkele dagen dat ik zwanger ben. Nu voeldeik vanochtend nog pijn in Mn borsten maar ineens nu niet meer. Ik maak me erg veel zorgen dat het mis gaat..
wat zijn jullie ervaringen?

mijn vk zei dat je hormonen in het begin op en af gaan dus het kan! ik had het ook en inmiddels 13 week :D

Hoi onzeker dametje,

voel je dan helemaal niks meer? Ik ben ook 5 wkn en er zijn dagen dat ik niks voel en dagen dat ik me bed niet uit kom.
je moet je vooral niet gaan stressen dat is niet goed voor de buik!! Ik snap wel dat het moeilijk is hoor vooral na een miskraam

Bij mij kwamen de echte kwaaltjes bij 5.5 week pas. Dat ik soms wel 7 keer per dag onder de douche zat omdat ik zoveel last had van mijn buik. Nu ben ik 9 weken en 6 dagen en nog misselijk in de ochtend en met vlagen gevoelige borsten.
ik zou mezelf niet te druk maken. Er zijn ook vrouwen die helemaal nergens last van hebben. Het komt vanzelf of niet.:)

Het gekke is dat ik wel heel gevoelige en gespannen borsten had tot rond het middaguur het ineens weg was. 
Ik voel echt helemaal niets meer. 
Vorig jaar had ik precies hetzelfde.. van het 1 op het andere moment niets meer. 

Ik heb eigenlijk nooit kwaaltjes gehad. Het begint eigenlijk nu pas en ik ben 27 weken zwanger. Het hoort er gewoon bij, het is geen teken van een miskraam ofzo. Geniet er maar van, wie weet over paar dagen dat het weer een heel ander verhaal is.   

Terug
Bovenaan