Bijna 5 weken zwanger, buikpijn.

Ik heb vanaf 2 dagen voor nod enorme krampen gehad. Dacht dat ik gewoon ongesteld zou worden. Maar bleek toen zwanger. Ik heb hier tot week 7 last van gehad en niet zo zuinig ook.  Met 8 weken een echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien en gehoord! Ik heb mij ook enorm druk gemaakt zoveel pijn dat ik had. Maar is nergens voor nodig geweest.  Je darmen reageren ook op de hormonen en je baarmoeder groeit.. Dat kan flinkepijnen opleveren! Heb met 5,5 week wel een echo gehad om buiten baarmoedelijke zwangerschap uit te sluiten. Sterkte 

Haaai! Hier ook ! Vandaag 5 weken zwanger en ik voel me een partijtje beroerd. Onwijse pijn in me buik alsof er een steen in me buik zit er er niet uit wil. Verder ben ik erg misselijk maar heb niet heel erg de drang om over te moeten geven. Ik heb wel heeeel erg last van mijn stoelgang.. hebben meer mensen dit?? En m

Haaai! Hier ook ! Vandaag 5 weken zwanger en ik voel me een partijtje beroerd. Onwijse pijn in me buik alsof er een steen in me buik zit er er niet uit wil. Verder ben ik erg misselijk maar heb niet heel erg de drang om over te moeten geven. Ik heb wel heeeel erg last van mijn stoelgang.. hebben meer mensen dit?? En moe.. zooo moe :(

maar verder ben ik super blij en gelukkig!
yes ladies we zijn zwanger !!!

Ook ik herken die onzekerheid en angst. Je maakt jezelf helemaal gek om alles wat je wel, maar net zo goed niet, voelt. Nu nog steeds vind ik de controles spannend bij de verloskundige ondanks dat ik 30+3 weken zwanger ben. Het blijft gewoon iets speciaal waar ke geen controle over hebt en dat is lastig. De buikpijn herken ik ook. Dit heb ik gedurende de gehele zwangerschap op en af. Een warme kruik en op je linker zij gaan liggen kan dit verlichten. En bij erge onzekerheid; schroom niet om je verloskundige te bellen. Beter een keer te veel dan te weinig is mijn motto. 

Terug
Bovenaan