Bijna 6 maand. Mag mijn zoontje al een broodje of koekje,sapje..?

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
beter boter op het broodje

Ik bedoel natuurlijk: beetje boter op het broodje....

quote: Rommeldebom reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2009 19:48:44'));

Wel, maakt wel uit die paar dagen. Of  paar dagen: ruim een maand!  Want  hij is nu bijna 6 maanden en een boterham wordt echt pas aangeraden na 7 maanden. Ivm de gluten. Precies zoals Dirksmama zegt.

Ik zou nu met andere dingen beginnen die je baby wel mag hebben.
Niet te veel overhaasten, je kindje heeft nog alle tijd.

Begin je met 7 maanden met een boterham, snij dan de korstjes eraf, beter boter op het broodje, in piepkleine stukjes snijden. Warme melk in een bord doen en boterhamstukjes erin. En dan zo'n doordrenkt stukje aan je kindje geven.
De eerste dag eten ze maar 2- 3 hapjes. Gewoon elke dag proberen, gaat het goed, dan meer geven en afbouwen met het dopen in de melk.

Succes ermee!!

Groetjes Renata.

Of om te wennen een lekkere stuk korst in de hand geven en af laten sabbelen.

Bedankt voor jullie reacties!

Meeste stemmen gelden haha dus ik wacht nog maar een maandje ofzo.

Toch raar dat ik  bepaalde dingen niet meer weet, ik heb ook een dochter van bijna 4, maar toch ben ik stukjes kwijt van hoe ik het met haar dee.

-x-

quote: linnylin reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-02-2009 21:42:51'));

Bedankt voor jullie reacties!

Meeste stemmen gelden haha dus ik wacht nog maar een maandje ofzo.

Toch raar dat ik  bepaalde dingen niet meer weet, ik heb ook een dochter van bijna 4, maar toch ben ik stukjes kwijt van hoe ik het met haar dee.

-x-

Heel herkenbaar...ik zat soms ook echt van 'hoe moet dat nou ook alweer'!

O, ik ook!! Volgens mij wist ik het na een jaar al niet meer....

Terug
Bovenaan