Bijna 6 maanden en 's-nachts weer heel vaak wakker

Oja Jasmijn wil geen speen maar duimt erg graag. Wat je kan doen is een doekje door de speen en die er een beetje tegenaanleggen zodat de speen er niet helemaal uitvalt...

mijn zoontje had het ook, sliep door vanaf een week of 7 en  met 5  maanden ineens niet meer, balen natuurlijk.
Gelukkig ging het na een paar weken wel weer goed, nu is ie wat ziek dus wil ie 's nachts weer wat drinken, dus ups en downs laat maar zeggen.
vannacht heeft ie wel weer doorgeslapen, dus laten we hopen dat het weer beter gaat.
Hij is nu bijna 7 maanden en dan gaat het dromen zo weer komen dus hebben we het een gehad komt het ander weer.
Ik maak er maar niet te veel een punt van, ook al is her erg vermoeiend natuurlijk als je er weer vroeg uit moet de volgende dag

Hallo Allemaal!

Nou, vannacht heeft Kaya doorgeslapen! joepie! Alleen om 11.00 uur werd hij nog even een keertje wakker, maar toen kwam hij pas om 06.30 weer! Dus ik hoop dat het niet eenmalig was. Heerlijk!
Hopen dat het bij jullie ook weer doorslapen wordt!

Groetjes, Saskia

Hier ook positief nieuws, na een maandje slecht slapen heeft anne alweer 4 nachten achter elkaar gewoon doorgeslapen, ze is ook lang niet meer zo onrustig 's nachts.
En opeens heeft ze door hoe ze op handen en knieen moet gaan zitten (en trots dat ze is!), het was inderdaad een groeisprongetje.
Bij ons heeft het de hele 8e maand geduurd. Voor degenen die er nog middenin zitten: even volhouden, het gaat over!

groetjes, Ellen

Terug
Bovenaan