Bijna 8 weken zwanger en nu al een buik! Nog iemand?

Hoi meiden.

Zoals mijn topic al zegt: ik ben bijna 8 weken zwanger en heb nu al een buik. Je zou denken dat ik al zeker 3 of 4 maanden zwanger ben. Zelfs met een ruimvallende trui kun je het al zien.

Dit is mijn 2e zwangerschap en had bij de eerste  een giga-buik. Daarna flink afgevallen tot een maatje 38 en had bijna weer een strak buikje. Maar nu, ookal span ik mijn buikspieren aan, nog een buik. Iemand die dit herkent? Ik vind het niet erg hoor, iedereen mag weten dat ik zwanger ben, maar het lijkt me zo snel.

Langer zwanger is onmogelijk. Dat weten we zeker.

Groetjes, Marisa
 
Heee Marisa,

Als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat die buik betreft, dat klinkt me bekend in de oren. Ikzelf had met 8 weken ookal zo'n grote buik dat het duidelijk zichtbaar was voor mijn omgeving en dat ik dus toen al wel moest vertellen op mijn werk dat ik zwanger was. Ook loop ik sinds week 8 al in positiebroeken want mijn normale broeken kreeg ik niet meer dicht.

Dus je bent niet de enigste die al zo lekker vroeg kan pronken met der zwangere buik.

Geniet van je zwangerschap meid.
Liefs Maaike
15 weken 2 dagen
 
Hoi Mariska

Hier nog zoeen hihihihi
Ben ook 8wk zwanger van de tweede.
Bij de eerste was mijn buikje bescheiden tot een maand of 7, toen viel ik zowat voorover, zo gigantisch dik was ie! Maar moet wel zeggen, bij de eerste dijde ik giga uit de eerste weken. M'n billen, bovenbenen, 'blubber' buikje waren ineens echt een vetopslag!
Pas in week 14 begon een klein bolletje zichtbaar en hard te worden.
Maaaaaar nu ben ik 8 weken, al weer een eindje uitgedijd en met een giga bolletje hahah Broeken zitten al behoorlijk strak, vooral als ik moet bukken oid. Vind ik ook niet erg, mag gezien worden he. Maandag krijg ik de eerste echo,
het zou bij ons namelijk wel goed kunnen dat ik een a twee weken langer ben. Dus ben reuze benieuwd!!
Heb deze keer wel; ik vergeet steeds dat ik zwanger ben haahah ben er totaal niet mee bezig! Heb het veel te druk met onze oudste van bijna 2.
Zal misschien nog wel komen. Aan de andere kant is het ook wel weer lekker, zo zijn die 9 maanden helemaal vlug voorbij. Bij de eerste was ik heel ziek, heb de eerste 5 maanden overgegeven, vanaf de 4e week. Met 20weken kreeg ik bekkeninstabiliteit.  Dat overgeven is bij deze helemaal niet het geval. Niks geen kwaaltjes!! Van mij mag het zo blijven! Kan ik ook eens genieten van het zwanger zijn!

Groetjes
 
Hallo,

Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en heb ook al een buikje.
Zwangerschapsbroeken hoef ik nog niet aan.
Ik heb ergens gelezen, dat het je darmen zijn die zo opgezet zijn.
Kan best weleens kloppen, want i.p.v. elke dag naar de w.c. hoef ik nu nog maar om de dag. ( best wel vervelend. )
Voor mij part mag mijn buikje wel snel groeien.
Iedereen mag het weten dat ik zwanger ben.

 
Nou jullie zijn niet de enigen hoor...
Ik had met 8 weken al een positierokje gekocht en tot de 12 weken alleen maar jurkjes aan om t verbergen.
Nu ben ik 22 weken en 3 dagen en soms denken mensen dat ik al bijna aan het einde ben. Ben 1m65 "lang" dus dat speelt misschien ook mee?
Op zich vind ik mijn buik geweldig maar maak me soms best zorgen omdat ik nog zo lang moet!

Groetjes Janneke
 
heey!
ik kan me hier ook bij aansluiten. ben nog maar in mn 7e week maar het begint toch echt al zichtbaar te worden. Buikje is al behoorlijk gegroeid, en moet het inderdaad al wat beginnen te verbergen. heb inderdaad gelezen dat dit iets met je darmen te maken moet hebben, al heb ik qua naar de wc gaan er geen last van. vind t ook opzich heerlijk hoor, iedereen zou t mogen zien van mij, maar wou t toch nog graag even voor me houden tot alles wat meer zeker is en de eerste spannende weken voorbij zijn. maar ben benieuwd hoe lang ik dat nog kan volhouden.. broeken kunnen tot nu toe nog dicht (al is het wel een stuk strakker al) dus ben benieuwd wanneer ik ook aan de positiebroeken moet.  

fijn om te lezen dat er meer zijn die dit hebben!
 
liefs Zoë
 
Hoi hoi,

ook ik heb hier last van. Nou ja niet echt last, maar heb al wel een buikje. Ben bijna 11 weken zwanger van de tweede.
Ik heb wel gehoord dat dat bij een tweede vaak zo is.
Bij onze eerste duurde het wel even,  het valt nu  echt niet te verbergen. Ik probeerde ook elke keer mijn buik in te houden als we op   visite gingen, maar dat ging niet meer dus toch wat eerder dan de bedoeling verteld (vorig weekend).
Kan nog wel mijn gewone broeken aan, met de knoop los! En heb ook al weer wat zwangerschapsbroeken aan gehad, zit toch wel lekkerder.

Het is dus helemaal niet zo raar dat buikje wat we nu al zo snel krijgen. Ben alleen nog niets aangekomen en dat was met de eerste al wel een kilo of 2 de eerste maanden.

Liefs,
 
Terug
Bovenaan