Bijna 8 weken zwanger en nu al een buik! Nog iemand?

Fijn om te lezen dat ik in ieder geval niet de enige ben. Ja, je leest inderdaad wel op internet dat het bij de tweede allemaal veel sneller gaat en zo, maar toch zijn de reacties op dit forum toch altijd wat persoonlijker. Hecht ik meer waarde aan.    

@ Janneke: Ik ben  1.64 m, dus wat dat betreft zijn we bijna even groot. Het zal vast meespelen. Bij Lotte had ik ook een giga-buik, maar ja, van binnen is er  gewoon minder plek dan wanneer je bijv. 1.75 m. bent. Dus dan gaat die buik vanzelf naar voren.

Nieuwe reacties zijn natuurlijk altijd welkom!

Groetjes, Marisa
 
Heey!

ik ben inderdaad ook maar 1.63... klinkt opzich ook wel logisch dat het dan toch ergens heen moet, van de lengte moeten we het ook niet hebben. ;) en hoeft niet altijd bij de tweede te zijn, want  bij mij is het  de eerste..
 
vandaag op het werk de hele tijd mn buik in lopen houden, heb echt het gevoel dat iedereen erop zit te letten, helemaal nu op het werk de een na de ander zwanger wordt.. is iedereen er toch meer gefocussed op.. ben benieuwd hoe lang ik het nog voor me kan houden voor ik het tot echt wel moet vertellen.. moet ook altijd zwemmen op het werk dus dan is mn buik inhouden alleen niet voldoende denk ik... we zullen zien..

Liefs Zoë
 
Hoi Mariska,
Ik had al een buikje met 5 weken!Ik ben 1.71 lang en 13weken zwanger.door mijn lange bovenlijf   draag ik mijn buikje nog steeds naar voren.bij komt dat doordat de darmen voor in mijn buik liggen.ik heb het alleen maar als prettig ervaren.komt misschien ook omdat het mijn eerste is, en ik zo ontzettend graag een kleintje wil.geniet van je buik!niets zo mooi als een zwangere vrouw ;)liefs pupke
 
Hoi meiden,

Ik ben inmiddels ook bijna 8 wk zwanger van onze tweede, en het buikje begint al aardig te komen. Op zich niet erg, maar we willen het blijde nieuws  eigenlijk nog even als geheimpje van ons 2-tjes bewaren.
En omdat mijn spijkerbroek ook al strakker gaat zitten, zit er niets anders op dan jurkjes te dragen waardoor mijn buikje nog meer opvalt....
Over twee weken heb ik weer een echo en daarna wil ik het pas aan de familie vertellen.

Heeft één van jullie hier ook ervaring mee hoe hier mee om te gaan?

El
 
Hoi meiden,

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook al snel een buikje (6 wk). Moest mijn uiterste best doen om dit te verbergen. Een zwangerschapsbroek dragen, helpt wel echt. Ook lage broeken zijn fijn. Wil het nu langer voor onszelf houden,, omdat het dus vorige keer mis ging. Heb veel vesten enzo aan. Valt niet zo op. Ook je bekken kantelen, naar achteren werkt goed. Is ook goed voor je rug, valt je buik niet zo naar voren. Kan later nog handig zijn, voor je rug.

Heb nu nog geen buikje, heb wel veel rokjes aan, valt ook minder op. Voor de rest, die het al verteld heeft. Lekker showen, het mag gezien worden. Kan niet wachten tot de 12 wk voorbij zijn.

Liefs Yvonne

  />
 
Bij mij ook bijna 8 weken zwanger en al een behoorlijke buik lijk wel bij mijn 2 andere zwangerschappen was ik ook erg veel aangekomen over 5 dagen me eerste echo  ben benieuwd  
 
 
Terug
Bovenaan