Bijna 8 weken zwanger maar testen blijven vaag (foto) Wie heeft dit ook gehad?

Zou graag willen weten of er meer zijn die nooit een knal streep hebben gehad. Ik ben nooit eerder zwanger geweest dus heb geen idee of ik altijd zo licht test. Hè hoort wel eens dat sommigen gewoon nooit donker testen 

Bij mijn dochter nooit duidelijk 2 strepen gehad maar wel dik zwanger haha. Nu ook 8 weken zwanger maar testen waren wel duidelijker met 2 strepen zichtbaar. Maar waarom zou jij je opnieuw testen met 8 weken? Gewoon wachten tot je je eerste echo krijgt en dan zie je het vanzelf wel..mijn echo staat 3 december gepland dan ben ik 10+5..eerder heeft geen zin bij mij dan zien ze niet veel of moet ik een inwendige echo dus dat is niet handig. Succes! 

Ik heb een echo gehad vorige week met alleen een holte te zien uitwendig. Daarna inwendig en toen kon ze niet eens de holte terug vinden ? vandaar dat ik blijf testen 

Lieve beestjesfan, wat gun ik het je om een zorgeloze zwangerschap te kunnen hebben. Maar ik denk echt dat je met al je zorgen beter bij een vk aan kunt kloppen. Elke dag een topic openen heeft geen zin, daar word je niet minder onzeker van. Je krijgt dan niet ineens het verlossende woord van 1 van ons. Het is en blijft gissen. Ik weet dat je nog een week moet wachten op een volgende echo. Wachten is het meest klote is zo'n periode. Maar er zit niks anders op. Ik hoop oprecht dat je met je zorgen bij de vk terecht kunt. En als het echt niet klikt, misschien naar een andere praktijk op zoek?
ik hoop dat dit niet al te bot overkomt, maar elke dag al ie zorgen delen gaat het probleem niet oplossen. Je gaat er alleen maar meer mee bezig zijn. Sterkte 

Ben het eens met ananas. Ik zou je verloskundige bellen. 
Als ik alles zo opsom van de afgelopen weken denk ik zelf dat je een windei hebt. Hierbij maak je wel (een kleine hoeveelheid) hcg aan maar zit er simpel/hard gezegd geen kindje in de vrucht.  Vergelijk het met een ei waar geen eigeel bij zit. Je kan hier ook informatie over vinden op Google, klik dan alstjeblieft wel gewoon op een site van een verloskundige / ziekenhuis en niet een forum.
Ik snap heel goed dat je antwoorden wil, maar niemand op deze site kan in jouw buik kijken. 
De 20ste duurt nog een ruime week en ik begrijp echt dat dat super lang is. Maar waarom plan je geen echo bij een echo centrum die je zelf betaald? Kost ongeveer hetzelfde als die testen op de foto, zo rond de 30 Euro.  Dan heb je een duidelijker antwoord dan de testen en dit forum bij elkaar. 
Succes! 

Terug
Bovenaan