Bijna 8 weken zwanger maar testen blijven vaag (foto) Wie heeft dit ook gehad?

Reageer dan niet als je niks aardigs te zeggen hebt en scroll voorbij. Dat wou ik toch nog gezegd hebben. Ik ga het forum dan ook verlaten ben er nu wel klaar mee na deze reacties (sorry maar anders verwoorden kon ook of gewoon niet reageren) het aller beste voor jullie. Hopelijk hebben jullie wel een onbezorgde zwangerschap 

Ik wil toch even reageren. Wila en Ananas, jullie reacties waren niet verkeerd en ik vond ze echt meelevend en heel logisch. Ook met goede adviezen. Ik denk dat momenteel alles bij Beestjesfan te hard binnen komt, vanwege de situatie.
Dat jullie dat in ieder geval weten :) Het ligt niet aan jullie.

Beestjesfan, ik hoop dat je dit nog leest. De reacties van de dames voor mij zijn echt niet onaardig bedoeld maar juist meelevend. Je hoopt op succes verhalen, dat snap ik, maar een verhaal van een ander is niet jouw verhaal. Mijn advies zou ook zijn om je vk te bellen en aan te geven dat je het echt niet zo lang trekt. Mijn vorige zwangerschap is geeindgeë in een miskraam. Ik kreeg een vroege echo ivm bloedverlies waarop alleen een vruchtzakje met een klein puntje te zien was terwijl ik 7 weken zwanger zou moeten zijn. Ik kocht een paar dagen later een echo in het zkh laten maken, toen een week later weer in het zkh een nieuwe echo. Ze kunnen in een week tijd echt al wel verschil zien en dit is voor jou nu heel belangrijk. Je wil gewoon weten waar je aan toe bent. En ik vind het eerlijk gezegd onmenselijk dat ze je zo lang laten wachten. 
Maar de antwoorden voor jou liggen niet hier op het forum, maar bij de vk of het zkh. Heel veel sterkte en succes! Ik hoop voor je dat het allemaal te verklaren is en anders dat je heel snel een goede zwangerschap mag hebben 

Eigenlijks niet helemaal waar het mij om gaat. Het gaan me meer om het antwoord. Ik stelde een vraag en verwacht dan een antwoord op de vraag en ik vraag niet om dingen die ik wel of niet zou moeten doen nu. Maar goed het maakt allemaal niet uit denk ik, het komt bij mij nu zo over dat er irritaties ontstaan omdat ik met vragen zit. Jammer en spijtig vind ik dat. Ik gun jullie het allerbeste en mijn reactie is niet gebaseerd op dat nu alles wat te veel word, absoluut niet. Ik dacht juist dat er een forum bestond voor vragen. Ik vind het jammer dit want dit was niet het antwoord op mijn vraag. 

Jeetje, wat moet die onzekerheid lastig zijn. Ik snap dat het misschien niet de antwoorden zijn waarop je gehoopt had, maar denk dat iedereen je een hart onder de riem probeert te steken. We gunnen het liefst iedereen een zorgeloze en voorspoedige zwangerschap. Iedereen heeft zijn eigen verhaal, positief of negatief die we graag willen delen. En waarvan we hopen dat de andere daar steun in kan vinden. Op een forum is iedereen vrij om te reageren, zolang dit met respect gebeurd. Daar zullen soms ook reacties tussen zitten waarop je niet zit te wachten. Lees ze een leg ze naast je neer... Echt, iedereen bedoelt het goed. Haal er voor jezelf de dingen uit waar je voor je gevoel wel iets aan hebt. 
Ook van mij krijg je misschien niet geheel een antwoord waar je op hoopt. Ik herken me namelijk niet in de testen, maar moet ook zeggen dat ik niet door ben blijven testen. Wel heb ik zelf ook bloedverlies gehad in week 5 en 6. Met 6 weken heb ik een vroege echo gehad. Bij mij is het tot nu toe goed blijven gaan (17+2), maar ook ik blijf onzeker. Mijn ervaring is dat een verloskundige er alles aan doet om je gerust te stellen en daarom krijg ik nu nog steeds om de 2/3 weken een echo. Wellicht kun je je verloskundige vragen of je toch ietsjes eerder mag komen voor een nieuwe echo?
Heel veel sterkte! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid. 

Hi Beestjesfan, ik vind het vervelend voor je dat je het gevoel hebt dat je niet met je vragen en onzekerheiden hier terecht kan. Uiteraard moet dat gewoon kunnen, maar ik twijfel ook of je er veel mee opschiet om elke dag een nieuw topic te openen, meer om jou te beschermen.
Het enige wat jou nu kan helpen is een nieuwe echo en wat de andere dames ook zeggen hier; na een week moeten ze echt al verschil/groei kunnen zien. Als je niet eerder bij de verloskundige terecht kan zou ik ook adviseren om bij een echocentrum een echo te laten doen die je zelf betaalt. Dan weet je waar je aan toe bent en hoef je geen week te wachten.
Kijken naar symptomen en nieuwe testen doen heeft helaas geen zin, de hormonen blijven nog weken in je lichaam ook al heb je een miskraam/ windei of missed abortion.
Nogmaals sterkte!

Hey beestjes fan
Ik vind dat je wel gewoon als je graag wat wil delen hier en vragen hebt je die wel hier mag stellen hoor

Al is dat elke dag  als jij je daar goed bij voelt  gewoon doen. En lekker negeren wat mensen zeggen die je toch niet kent toch.  Dan scrollen ze maar voorbij jou topic als ze het  irritant vinden.

Ik wil je veel sterkte wensen en hoop op goed nieuws  voor je volgende week
?

Terug
Bovenaan