Jeetje, wat moet die onzekerheid lastig zijn. Ik snap dat het misschien niet de antwoorden zijn waarop je gehoopt had, maar denk dat iedereen je een hart onder de riem probeert te steken. We gunnen het liefst iedereen een zorgeloze en voorspoedige zwangerschap. Iedereen heeft zijn eigen verhaal, positief of negatief die we graag willen delen. En waarvan we hopen dat de andere daar steun in kan vinden. Op een forum is iedereen vrij om te reageren, zolang dit met respect gebeurd. Daar zullen soms ook reacties tussen zitten waarop je niet zit te wachten. Lees ze een leg ze naast je neer... Echt, iedereen bedoelt het goed. Haal er voor jezelf de dingen uit waar je voor je gevoel wel iets aan hebt.
Ook van mij krijg je misschien niet geheel een antwoord waar je op hoopt. Ik herken me namelijk niet in de testen, maar moet ook zeggen dat ik niet door ben blijven testen. Wel heb ik zelf ook bloedverlies gehad in week 5 en 6. Met 6 weken heb ik een vroege echo gehad. Bij mij is het tot nu toe goed blijven gaan (17+2), maar ook ik blijf onzeker. Mijn ervaring is dat een verloskundige er alles aan doet om je gerust te stellen en daarom krijg ik nu nog steeds om de 2/3 weken een echo. Wellicht kun je je verloskundige vragen of je toch ietsjes eerder mag komen voor een nieuwe echo?
Heel veel sterkte! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.