Bijna 9 weken zwanger van de eerste en toch al een buik

Hoi Allemaal

Ik ben bijna 9 weken zwanger en ik krijg al een behoorlijke buik. Wie heeft/had dit ook al zo vroeg. Heb nu een positiebroek aan en zo kan ik het niet lang meer verbergen.

Vind het wel leuk hoor nu al een buik, maar ik moet nog zo lang en vraag me af of dit een voorbode is om een tientonner te worden. Nu eet ik wel meer dan anders, maar normaal als ik wat dikker werd dan zag je echt een vetrol en was mijn buik zacht. Nu is ie veel steviger en ronder.

Manon
 
hoi manon,

ik ben nu 7 weken zwanger en mijn buikje begint ook al te komen.
ik heb net mijn eerste positiebroeken besteld.
ik ben wel erg slank, misschien dat je het daarom ook eerder ziet.

groetjes kwinty.
 
dat kan heel goed, dat zijn je darmen. Met het kindje heeft het weinig te maken, die is nu nog zo klein. Het is ook geen voorbode voor hoe je er over een paar maanden uit ziet. Shop ze!
 
He manon..

Maak je geen zorgen hoor ..ik had ook al een buikie toen ik 8/9 weken was en geloof me het word alleen maar groter ...

Trouwens uhmmm ken een leuke site waar je kleren kan bestellen en niet duur ook ...www.bellydashion.nl

Ik wens je veeel succes met je zwangerschap geniet ervan ..


Liefs van mij en de bby ..16wk en 3dg
 
Hoi,

Ik had ook vroeg een buikje dacht ik...

Het bleken mijn darmen te zijn die gewoon opgeblazen werden haha..
Ik heb daardoor ook een darmontstekig gehad nog die niet zo fijn was... dat heeft 3 weken geduurd omdat je geen medicijnen mag hebben.. toen het weg was was mn buik ook wat platter hoor...

Maar het zou best kunnen als je heel slank bent.
Weet het eigenlijk iet zo goed hahah
In ieder geval veel plezier met je zwangerschap en nog gefeliciteerd :)

Liefs Esther
 
Hoi Manon,

met mijn 1e zwangerschap had ik met 10 weken een behoorlijke buik en paste toen alleen nog maar stretchbroeken, droeg met 11 weken positiekleding. Nu met mijn 2e zwangerschap paste ik met 5 weken!!! mijn favoriete spijkerbroek al niet meer en met 6 weken heb ik positiekleding gekocht. De eerste 4 maanden groeide mijn buik giga. De maanden 5, 6,7 en 8 groeide hij heel rustig bij het trage af. Zou een klein kindje in zitten en nu ben ik net zo dik als bij mijn 1e zwangerschap.
Geeft niks om vlot positiekleding te kopen. Je mag het laten zien toch?
Via www.mooiverpakt.nl kan je ook leuke positiekleding bestellen.

groetjes,
Stanneke, 39 weken
 
NOGMAALS :p   als je snel een buikje krijgt heeft niets te maken met slank zijn hoor, ik ben een maatje 46 en bij zag je het al met 8 weken en vreemde mensen met 10 weken zelfs..ligt er maar gewoon aan hoe je darmen reageren (wel kan het er wel mee te maken hebben of je sterke buikspieren hebt ja of nee) die heb ik dus niet haha
 
en ik dus ook niet. Met 9 weken zag mijn tante het ook al!!!

Maar ik moet zeggen dat iedereen na mijn miskraam van vorig jaar ook wist dat ik weer zwanger zou kunnen zijn, dus wordt er ook op gelet.

Nu ik 13 weken ben word ik langzaam trots op mijn buik. Kan er ook niet meer om heen overigens!!

gr mama van MD
 
Terug
Bovenaan