Bijna 9 weken zwanger van de eerste en toch al een buik

Hoihoi,

ja, ik heb het idee dat ik ook een dikkere buik dan normaal heb; broeken willen niet zo lekker meer dicht. Maar het zijn wel echt mijn darmen; die zijn zowat in staking! Mijn nieren daarentegen werken weer tien keer zo snel als normaal. Dus maar vezels eten...

Ik hoop niet dat ik heel hard ga groeien want ik wil het eigenlijk tot week 12 geheim houden (daarom zit ik ook zoveel op dit forum; ik heb niemand anders om het mee te delen). Als het met buikspieren te maken heeft, vrees ik dat ik binnenkort toch wel ga uitdijen want mijn buikspieren zijn non-existent, haha!!

Groetjes weer, José

 
hoort er gewoon bij! Had ik ook...ben wel veel aangekomen tijdens de zwangerschap maar daarna gaat het er ook weer gewoon af! Laat je niet gek maken en ga gewoon genieten. En idd ook je darmen kunnen opspelen dus misschien is dat het wel!!
 
ik had bij de zwangerschap van m'n dochter met 8 weken postitie broeken aan.
Nu ben ik 4 weken en 2 dagen en ik kan nu ook mijn favoriete spijkerbroek niet meer aan.Mijn moeder vroeg moet je   me niet iets vertellen die zag het al  
 
Hoi,

Ben bijna 6 weken zwanger, en s avonds is mijn buik ook dikker, ik heb best wel last van mijn darmen, ze zijn wat gevoeliger en s morgens moet ik vaker naar de wc, je ziet de ronding ookal een beetje.
Zou ermaar van genieten hoor dat je al een buikkie hebt.

Geniet ervan, want dat doe ik ook.
LIefs Kyrabella

 
Ook ik had al heel vroeg een buikje. Mijn verloskundige vertelde mij dat de baarmoeder al wat voorwerk had gedaan en al was gaan groeien. Mijn baarmoeder was dus groter dan normaal. Maar mijn buik bleef niet doorgroeien en bleef een tijd dezelfde grootte. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je een tientonner wordt, maar je moet wel opletten met wat je eet.  Maar dat geldt voor iedereen.

Groetjes  
 
Vandaag 9 weken zwanger en al een behoorlijk buikje. Draag sinds vorige week al positie broeken! De verloskundige zei dat van het hormoon hcg je buikspieren ook slapper worden en van andere mensen hoor ik hoor veel verhalen dat het lucht in je darmen kan zijn. Voel mijn darmen ook regelmatig rommelen! 
 
 
Terug
Bovenaan