Bijna alles klaar

Hihi, wil dit toch even delen.. ben er zooo blij mee!! Vorige week hadden manlief en ik een lekker weekje vakantie en we zijn hard aan het klussen gegaan.. eind van de week geshopt... en gister zijn de meubeltjes gekomen! Het kamertje is nu gewoon zo goed als klaar, wat een heerlijk gevoel is dat :D De gordijnen moeten alleen nog binnenkomen en ik moet nog wat kleine inkopen doen. Maar nu alles ingericht is kan ik even een lijstje maken met de dingetjes die ik nog moet halen en dan ga ik nog lekker even zelf shoppen :D
En dan met 23 en halve week zwangerschap! Zijn er meer die al zover klaar zijn?

liefs rosan

Wij hebben nog helemaal niks klaar (en ben nu 24 wk, 2 dagen). Was vanmorgen wel wat in paniek, want we moeten nog een hele kamer leegruimen, (laten) schilderen, behangen en vloerbedekking erin. Dat wordt dan de kamer van onze oudste, de babykamer blijft de babykamer.

Eind juli wil ik alles klaar hebben, dan duurt het nog 2 maand voor de kleine komt, dus tijd zat. Maar stiekem ben ik er in m'n hoofd al heel druk mee! Het scheelt dat t de 2e is, dus alle 'basis'dingen zijn er al. We moeten alleen nog een kast voor de kamer van de oudste kopen.

Maar wat lekker dat jij alles al klaar hebt, scheelt weer ruimte in je hoofd :)

groetjes!

Ik ben nu 26 weken en ook bijna alles klaar.
Alleen de (sier) gordijnen nog, verduisterende rolgordijn heeft me man al opgehangen.
Meubels komen eind van de maand en dan begint het denk ik met alles inrichten, badset enzo, en verdere aankleding.

We zijn ook zo benieuwd wat het wordt, en het is onze eerste dus dubbel spannend.

Iedereen veel plezier,
veel liefs
Marloes

Wij zijn ook zo goed als klaar. De behangrand moet nog opgeplakt, en dan nog de laatste kleine dingetjes kopen, maar de belangrijkste spullen hebben we al.
Durf alleen de laatste dingen nog niet te kopen, omdat ik denk dat een deel ervan ook in het kraampakket zit van de verzekering. En dat soort dingen hoef je niet dubbel te hebben :).....

Liefs

Ik denk dat ik me een beetje mag schamen.
We hebben nog niks klaar.
Kamer waar onze kleine komt staat nu vol, maar dan ook echt vol (je kan de deur bijna niet open doen) met rommel. Onze kast, meubeltjes, kinderwagen....en nog andere losse rommel staan erin.
Bij onze eerste stond alles met 17 weken klaar. Kinderwagen en de rest ook niet veel later binnen gekregen. Nu ben ik al ruim 24 weken :S.
Voorloppig kunnen we nog niks want moeten eerst gaan verbouwen.

Ben wel jaloers op meiden die alles al hebben ingericht en kunnen van het kamertje genieten.

Onze jongste ligt nu een week bij de andere twee op de kamer. dus de baby kamer is leeg. Bedjes (tweeling) hebben we al , maar willen het de eerste paar weken bij elkaar in 1 ledikant leggen. Verder moet het kamertje nog 'aangekleed' worden. en dan maar eens kijken wat ik nog aan kleertjes ed moet kopen, want ja alles moet toch dubbel en wat ik had van de andere drie is ook niet meer helemaal schoon en heel.Ben nu ruim 24 weken.

ben nu 26 weken zwanger, en in het kamertje hoeven alleen de gordijnen nog opgehangen te worden.
verder heb ik de meeste spulletjes ook al...

Ben regeltante :p

Wij hebben de babykamer ook zo goed als klaar. De gordijnen en het hemeltje van het wiegje moeten nog gemaakt worden. De stof heb ik het weekend binnen gekregen dus schoonmoeder kan aan het werk..hihi

Terug
Bovenaan