Bijna alles klaar

Wij hebben de babykamer ook zo goed als klaar. De gordijnen en het hemeltje van het wiegje moeten nog gemaakt worden. De stof heb ik het weekend binnen gekregen dus schoonmoeder kan aan het werk..hihi

uhm nee wij zijn nog langer niet klaar....
we zijn de zolder aan het opknappen zodat de andere 2 daarheen kunnen.
als dat klaar is kunnen we de babykamer gaan verven en inrichten.
ik hoop dat we klaar zijn als ik 7 mnd ben dus 32 weken. ben nu 26 weken.
nog kei hard werken dus....

Mmmm...wij zitten nu midden in de verbouwing!
Maar ik geloof dat we over 1 a 2 weken kunnen gaan beginnen aan de babykamer!
En als het goed is, is over 5 a 6 weken het huis klaar en kan ik stofvrij aan mijn verlof beginnen!!!
Hahaha maar ik heb gigantisch de kriebels om aan de babykamer te gaan beginnen :) Ben nu trouwens 27 weken zwanger!
Ook hier wordt nog even geploeterd ;)

oeps...
nee wij zijn ook nog niet klaar en eigenlijk nog niet eens bezig.. heb al wel wat kleertjes gekocht enz. baby uitzet heb ik nog wel van de eerste. dus dat moet allemaal nog neergezet worden maar de oudste moet eigenlijk naar zolder en daar moet nog een kamer en dakraam gemaakt worden. verder heb ik een wiegje en commode al wel en alle badspulletjes ook wel. de hele uitzet staat nog op zolder en moet nog worden uitgezocht en uitgewassen. kinderwagenbak , maxicosi en wiegje staat nog bijmijn ouders op zolder.. moet ik ook nog hierheen slepen, maarja..
de kleine komt eerst bij ons op de kamer dus dan is het niet zo erg als het kamertje nog niet klaar is.. en eventueel kan hij of zij dan ook nog een poosje bij de oudste op de kamer daarna. dat is een redellijk grote kamer. dus geen zorgen nog.. en maar vooruit kijken!!! ik zie wel wanneer we eraan beginnen maar wil wel graag over paar weken de wieg en andere spullen hier hebben..

ben nu 27 wk en 6 dgn.

liefs. Christien

Ik heb nog veel kwa babyuitzet,dus veel shoppen is er niet bij en zodra m,n man klaar is met de badkamer boven is het kamertje aan de beurt en das nog een kwestie van een paar dgen.Ben nu 26 wk,dus nog tijd genoeg,maar het kriebelt wel al aardig! Mijn zusje was pas laat haha.Net sinds anderhalve week verhuisd en vandaag bevallen met 37 wk.Te bedenken dat 1,5 wk geleden er nog werd geschilderd en 5 dgen geleden de boel nog op de kop stond.Ik moest er niet aan denken.Ik had bij andere 2 kids ook al alles klaar tussen week 25 en 30.

Wij hebben een begin gemaakt... Liefst doe ik alles op 1 dag, maar dat lukt natuurlijk niet! Gelukkig gaat het om onze tweede zwangerschap en om kindje 2 en 3, dus we hoeven geen hele kinderkamer, wagen, box of andere spullen waar een wachttijd op zit op tijd te bestellen! Maar dan blijft er altijd nog genoeg over..
Gelukkig ben ik nu (met 27 weken) helemaal gestopt met werken en dat geeft al wat meer rust. De rest komt vanzelf wel...

Terug
Bovenaan