Bijna de eisprong en een weekend weg...geluk???

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Wie heeft nog meer bijna de eisprong en heeft zin om zich door deze tijd heen te kletsen en de Nod af te wachten?

Liefs grotebroer

Ps Mijn nod zal 5 december zijn...zal ik dit jaar een super mooi en zeer bijzonder cadeautje krijgen??? ;)

Mijn nod is 4dec, dus donderdag/vrijdag mn ei. Moet eerst donderdag naar gyn.
Ben namelijk al een geruime tijd bezig, ronde 23 of 24 een van de 2 weet het niet meer. Voor kindje2.
Eerst kindje ging het nou ja ietwat sneller in ronde 2.
En van jou??

Gr WEndy

Hoi Wendy,

Wij zijn vanaf november 2008 bezig voor onze 2de uk, helaas 2 x een mk gehad. Voor onze 1e uk waren we een jaar verder, meneertje is nu bijna 2.

Mijn duimen zullen donderdag voor je draaien!!! Zie je er tegen op?

Liefs grotebroer

Je bedoelt naar de gyn, nou ik zie er niet tegenop hoor, ik ga er al vanaf maart elke maand heen om te kijken wanneer mn ei is, in jan starten we met iui. Mn dochtertje wordt in feb alweer 3 en dan zijn we 2 jaar bezig, 2x miskraam in vroeg stadium of was je al wat verder? Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt voor zover ik weet dan.
Ik hoop dat het voor jou ook lukt deze keer. is altijd weer spannend.

Gr Wendy

Mijn NOD is ook rond 5 december. Dus binnen kort inderdaad de ei sprong. Spannend allemaal weer. Bij de oudste was ik na 4 maanden zwanger en bij de jongste na 1 keer dus ben erg benieuwd heo het gaat lopen. Succes allemaal met klussen

Mijn NOD is 4 december, heb 1 van deze dagen mijn ei-sprong.
Hoop toch echt met een mooi cadeau dit jaar te kunnen eindigen. Veel plezier met klussen allemaal!

Mijn NOD is 4 december, volgens sensitest moet u nog gaan testen want 1 van deze dagen heb ik mijn ei-sprong. Spannend hoop toch zo met een mooi cadeau 2009 te mogen afsluiten.
Succes allemaal!

Terug
Bovenaan