Bijna de eisprong en een weekend weg...geluk???

Das toevallig, mijn NOD dag is ook 5 december. Zijn nu met ronde 7 bezig. Zijn nog kinderloos, hoop dat er snel verandering in komt! :) Klus ze!

Mijn NOD is 1 december, heb morgen mijn eisprong. Vriendlief zit alleen thuis met gescheurde enkelband, dat bevorderd de situatie niet echt! Wij zijn december 2008 gestopt met de pil, en ik heb in juli een miskraam gehad... Alweer bijna een jaar verder... Ook wij zijn bezig voor onze eerste ukkie!!

Ik hoop dat er heel wat zwangeren bijkomen deze ronde! Succes allemaal!

Mijn eisprong is vorige week maandag geweest en volgende week maandag is mijn NOD spannend!!! Hopen op goed nieuws voor ons allemaal ik ben al druk bezig met duimen :)

Hey,

Sorry, beetje druk gehad en nu zie ik dat er veel meiden nu ongeveer hun eisprong hebben en ook rond 5 december hun Nod. Het gaat nog spannend worden hier!!!

Ik hoop dat allemaal een super mooi en bijzonder cadeautje van de Sint krijgen dit jaar!!!

Ik ga weer verder met poetsen en inpakken. Ik ga vanaf morgen een weekend lekker uitwaaien en hopelijk brengt dit weekendje weg ons meer....

Wrs ben ik hier na het weekend weer te vinden en misschien vanavond.

Liefs grotebroer

Hey meiden,

Alles staat zo goed als klaar, straks de auto nog even uitzuigen en de boel in de auto pakken. En als mijn man dan thuis komt, rijden maar...lekker uitwaaien en genieten van elkaar!!!

Jullie ook een heel goed weekend en blijf vooral genieten!!!

Liefs grotebroer

hoi allemaal,
mijn NOD dag is 30 november. ik dacht maandag dat ik weer ongesteld was geworden, maar het was beetje bruin en daarna helder bloed (een klein beetje) en dinsdag was het weer over. wat denken je zou het een innesteling geweest zijn. zo spannend!!
grote broer; ik hoop dat jullie een lekker weekendje hebben en geniet ervan.

groetjes ,
Marijke

Hey meiden,

Weer terug van weg geweest en heerlijk uitgewaaid! Toch denk ik dat ik vannacht of vanmorgen m'n ei heb gehad...ik denk dat we het gemist hebben.

Ik was gisteren echt niet in de stemming en ik wil het leuk houden, dus wrs helaas pindakaas...

Hoe gaat ie voor de rest bij jullie???

Liefs Lientje

Hallo

Ik ben nieuw hier.
Ik zal me eigen even voorstellen:
ik marion en ik ben 25 jaar oud.
ben 27 november 2008 bevallen van een jonge zoon dus die wordt vrijdag alweer 1 jaar oud.
Heb 25 juli een zwangerschaps test gedaan en die was positief, alleen 1augustus toen mijn schoonvader jarig was verloor ik wat bloed en dat heb ik met mijn eerste zwangerschap niet gehad,dus ik begon me eigen druk te maken en zondags naar de vk gebeld en die zei dat ze weinig voor me kon doen.
Maar ik mocht als ze tijd hadden naar het ziekenhuis voor een inwendige echo maar er was niets op te zien omdat ik nog maar net 6 weken was.
Maar helaas dinsdags heb ik een mk gehad.
Ben toen 1september weer ongesteld geworden en dacht toen dan moet ik 1oktober weer ongie worden maar ik werd het niet en voelde me al niet lekker die week dus een zwtest gedaan en ja hoor weer zwanger en toen heb ik weer een mk gehad.

ben toen 7 november weer ongesteld geworden en volgens mijn berekingenen dan zou ik de 21e een eisprong moeten hebben dus hebben we vrijdags al geklust.
Ik heb wel wat pijn gehad in mijn linkse lies, ik voel anders mijn eisprong ook altijd.
En had nu zo'n vermoede dat het weer was, en nu maar hopen dat ik volgende week zaterdag niet ongie wordt.

De vk zei met de laatste mk dat ik mijn lichaam even wat rust moest gunnen maar ik ben er zo mee bezig.

groetjes marion

Terug
Bovenaan