bijna een jaar

Wat gaat de tijd snel! We zien de mijlpaal van 1 jaar aankomen. Ik merk dat ik af en toe even terug denk aan vorig jaar rond deze tijd. Alles werd zwaarder en ik werkte al niet meer in de bezetting. Als ik nu buiten zit MET mijn zoontje geniet ik. Wie had dat gedacht. Herkennen jullie dit.?
 
jaaaaaaaaaaaaaaaaah echt heeeel herkenbaar..

k merk ook wel dat ik de laatste tijd het heel erg mis dat ik op begin niet van de kleine heb kunnen genieten ( ze huilde meer als 9 uren op een dag) en wilde nooit echt kroelen als alleen in de 1e paar weken. en nu wordt ze s avonds heel af en toe wakker en valt dan weer bijna in slaap als ze tegen me aan ligt met dr hoofdje op men schouder... dan merk ik steeds meer dat ik dat gmist heb
 

Hoi,

Ik heb een mei 2011 mama en ons dochtertje Lizzy is u 13,5 maand herken me heel erg in verhaal van Mariellebl.
Ze heeft de eerste 3 maanden heel veel gehuild was ook een huilbaby en had reflux in het begin.
Nu ligt ze ook heel vaak lekker bij me als ze moe is..het is niet echt een schootkindje.
Maar als ze zo bij me ligt heb ik dat ook erg gemist dat ze dat als kleine beeb niet deed doordat ze zo onrustig was..
Nog even en ook jullie kleintjes zijn 1 alvast gefeliciteerd !

Liefs
 
Terug
Bovenaan