Bijna eerste echo!! Wie nog meer?

<p>Hi allemaal!</p><p>Een paar weken geleden ontdekt dat ik zwanger ben en aanstaande maandag dan eindelijk de echo! Ik ben dan bijna 9 weken volgens de berekeningen. Ik vind het super spannend ik hoop dat alles goed is, heb namelijk weinig klachten. Wie heeft er nog meer bijna een echo of heeft er net een gehad en hoe was dat?</p><p>Liefs</p>

Ik heb deze week de 10 weken echo gehad! Het is ontzettend speciaal om je kleintje te zien op dat scherm. Die van mij was al druk aan het bewegen, zo lief. Heel veel plezier binnenkort!

Ik heb aankomende woensdag mijn eerste echo. Volgens mijn berekening ben ik dan 7w6d zwanger. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Kan in ieder geval niet wachten

Ik heb dinsdag mijn 'officiële' eerste echo! Dan ben ik 7 weken en 5 dagen.
Afgelopen zaterdagavond al een echo gehad omdat ik zaterdagmiddag een kleine bloeding heb gehad (bleek door een blaasontsteking te komen). Maar ik heb het hartje dus al gezien! :)

Gisteren had ik mijn eerste echo. Ze kon de kleine niet vinden, ze dacht dat de baby in de eierstok zat. Gelukkig vond ze m snel en zag dat er hartactiviteit was. Nu achteraf ben ik thuis, 6 weken zwanger, alleen was de baby 4 mm groot. Is dit eigenlijk wel een “normale” lengte voor 6 weken zwangerschap? Ik lees overal dat ze eigenlijk groter zijn? 

Spannend allemaal zeg! Ik hoop allemaal voor een goede echo!
Gebruiker10085978 ik denk dat dat niet klein is hoor, misschien ben je in het begin van week 6. Bij week 5 staat 2 mm en week 6 6 mm dus zit je er mooi tussenin! Zou me niet teveel zorgen maken! Elke baby groeit natuurlijk anders! 

Hi!!
Ook hier al een echo gehad met 6 weken en hartje gezien... waarschijnlijk was ik een paar dagen langer zwanger... 
Nu aankomende maandag een echo met 8 weken of misschien dus iets langer! Super spannend! 
Ben sinds 6 weken ook erg misselijk gelukkig niet overgeven, pukkels, moe en pijnlijke tepels! Wat zijn jullie klachten? 

Terug
Bovenaan