Bijna eerste echo!! Wie nog meer?

Oh spannend! Jij hebt ook maandag al de echo dekleinste! Bij mij vallen de klachten erg mee. Wel last van gevoelige borsten, puistjes vaker moe en hoofdpijn en minder trek in eten maar niet misselijk. Ik zie ook nog niks aan m'n buik ondanks dat ik al bijna 9 weken bent dat maakt me wel onzeker of het allemaal wel goed zit.. Hebben jullie dit ook? 

Maandag eerste echo gehad, was zo emotioneel om het hartje te zien. Had tranen in mijn ogen ❤️ 8w3d vandaag ?? Pukkels, borsten cup +, smorgens wat misselijk, obstipatie en moodswings... gelukkig niet overgeven ed. Vind het allemaal ontzettend spannend, 21 augustus tweede echo ?

Hi! @ gebruiker 10083662
Ik ben echt al dik haha niet normaal! Heb een normaal postuur. Maar je ziet het bij mij echt heel erg al vooral savonds zet het erg op na het eten. 
Heb het vandaag tegen m’n leidinggevende gezegd die had al wat door doordat ik misselijk werd en duizelig! Bij mij kun je het ook echt goed zien vind ik zelf! Ben nu 7 weken en 5 dagen. 
Vandaag niet misselijk geweest ben ik meteen bang dat het niet goed is.. zo stom he!!! Hebben jullie dat ook? Wanneer je even geen klachten hebt... meteen vanuit t ergste gaan? 

Wat leuk om allemaal te lezen. Ik heb zelf woensdag eerste echo ? volgens de berekeningen ben ik dan 7+6 dus heel spannend! Kan niet wachten om voor het eerst ons kleintje te zien of te horen ❤️

Het duurt bij mij nog twee weken maar uit nieuwsgierigheid geklikt hihi, leuk om te lezen allemaal!
Wel vaag want toen ik zes weken was en het niet goed ging zeiden ze toch dat ik tot week 7 moest wachten omdat in week 6 vaak nog geen hartje te horen is.. 
Verleden keer had ik zere borstjes en groeipijn.. dacht ik.. bleken achteraf tekenen te zijn van miskraam.. dus toen ik ditmaal niks voelde, voelde het juist fijn, maar dat is door die ervaring, sinds deze week (week 5) ben ik óf misselijk óf trek in ongezonde dingen.. weirdo die ik ben XD 
Verleden keer had ik ook een (opgezet) buikje, voelde op dat moment goed, daarna niet, en met vetbuik en dan ook nog eens zonder baby.. maar bleek dat het kindje dan op je darmen groeit, als ik het goed begrepen had.

Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger en krijg aanstaande woensdag mijn eerste echo. Vind het ontzettend spannend! Ondanks mijn 2x positieve test van clear blue wil ik toch graag de bevestiging hebben en te horen krijgen dat alles goed zit ;)

Terug
Bovenaan