Meid ik wil je niet akeliger maken dan je waarschijnlijk al bent, maar ik heb tot de bevalling aan toe last van mijn maag gehad.
Toen ik 7, 8 weken zwanger was ben ik 9 kilo afgevallen, kon helemaal niets meer binnen houden.
Ik was dus ook zwanger van een tweeling en die rakkers worden steeds groter in je buik en er is dan ook geen ruimte meer.
Alles zit in de verdrukking.
Ik moest vanwege ernstige bekken instabliliteit al met 24 weken op bed in de woonkamer, ben met 34 weken opgenomen in het ziekenhuis.
De kindjes zijn met 37 weken gehaald d.m.v. een keizersnede. Het klinkt waarschijnlijk raar, maar wat was ik blij dat ze eruit waren.
Ik had aan dat maagzuur vanalles gedaan, elke tip probeerde ik weer. Niets hielp.
Het hoort er gewoon bij, probeer maar gewoon te denken dat het straks weer over is als je kindjes geboren zijn.
Enne...
Een tweeling is super! Wel heeeeeel erg druk, maar je krijgt er zoveel voor terug.
Het is zoiets speciaals om ze samen hand in hand op het kleed in de kamer te zien liggen en ze 's morgens te zien en horen "kletsen" in hun bedjes.
Sterkte met je zwangerschap en voor na die tijd veeeel plezier.
Liefs,
Patricia (mama van Thomas en Sophie, 2 mei 2008)