bijna geen ritme

Er zit natuurlijk een verschil tussen hoe lang ze mogen slapen en hoe lang ze kunnen slapen. De laatste fles hier rond 22.45 en dan weer tussen 6.30 rm 7.00. Langer houdt hij het echt nog niet vol.
Ik ben jaloers op een laatste fles om 21.00. Ik zou wel eens wat eerder naar bed willen..val nu iedere avond op de bank in slaap. Vindt manlief erg gezellig.....
 
oo oke wist ik niet lekker zeg , ik maak hem wakker een keer maar proberen niet wakker te maken ? Maar als ik fles om 23:30 aanbiedt kan hij niet wachten slurpt hij hem leeg hihi .
 
Charlie is as maandag 14 weken. 5x 200 ml drinkt ze in totaal om de 3 uur gemiddeld en dat is voldoende om een hele nacht te moeten trekken.
Erg fijn, want je hebt er je avond ook weer mee terug.

Gewoon proberen hoor, ze zitten zo snel in een ritme.

Bij onze zoon hebben wij op een gegeven moment ook de laatste fles naar 21u verplaatst. Hij kwam toen snachts om 4u. Geen voeding aangeboden, maar bezig gehouden tot 7u, toen een fles erin. Tweede avond ook om 21u laatste, toen kwam hij snachts om 6u, ook weer tot 7u bezig gehouden, fles aangeboden en vanaf toen sliep hij door.

Ik ben benieuwd!
Groetjes en voor degene die gaan carnavallen, veel plezier!
 
Terug
Bovenaan